Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamun ensimmäinen.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.04.2013 kello on 11:19 --- Lapin hillaa!!!!
--- Lainaus päättyy ---
toi hilla onkin niitä suuria maku asioita
joista ei kannata kinastella Thumb
nimittäin
kun oon näitä etelän vetelehtijöitä vai kui se meni ;D
niin en lainkaan pidä hillasta en hillona enkä liköörinä
en kiiselinä enkä missään muussakaan
mutta rakas mieheni
hän pitää sitä suurena herkkunaan
että siitä vaan saa hän kaik hillat suuhunsa
rauhassa laittaa
en karehdi ;D
ja olis tuolla kodan kuupeessa loistava paikkakin hillasuolle
mut tierä sitten miten menestyy
kun en ole mikään viherpeukalo ::)
Soleil:
Kyllä hillat herkkua on kun joku muu ne poimii.
Niiden poimimisesta olen saanut lapsena niin traumoja kun oli pakko aina lähteä päiviksi niitä poimimaan ja olla sääskien ja paarmojen syötävänä etten aikuisenakaan ole juurikaan niitä poiminut. Huh, huh.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 29.04.2013 kello on 18:07 ---Kyllä hillat herkkua on kun joku muu ne poimii.
Niiden poimimisesta olen saanut lapsena niin traumoja kun oli pakko aina lähteä päiviksi niitä poimimaan ja olla sääskien ja paarmojen syötävänä etten aikuisenakaan ole juurikaan niitä poiminut. Huh, huh.
--- Lainaus päättyy ---
Hilla eli "lakka",sehän on oikea vitamiinipommi !
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.04.2013 kello on 20:17 --- Hilla eli "lakka",sehän on oikea vitamiinipommi !
--- Lainaus päättyy ---
Hillaa ja vanilija jäätelöä, :) :) tosin amerikkalaiset tuumaa ettei ymmärrä että luuta ja jäätä syödään.
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.04.2013 kello on 20:17 --- Hilla eli "lakka",sehän on oikea vitamiinipommi !
--- Lainaus päättyy ---
Niin on ja poimimaan pitää ainakin kerran kesässä päästä-muuten tulee vihaiseksi ^-^
Tosin siskon lapset vein mukin kanssa hillaan- kun itikat kiusasi - sanoi tuo terävä n.6-v neito:
Ei näin pieniä lapsia saa pitää metsässä näin kauan! Oltiin muuten auton näköpiirissä noin puolituntia.
Nyt olen tuolta tytöltä kysellyt: Miten olisi seuraavan sukupolven opetus marjastamaan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta