Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamun ensimmäinen.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 22.04.2012 kello on 12:07 ---Elä ihmeessä,ennenhän ne herätteli keihäällä pesässä nukkuvia karhuja :o :o.Tai jos tuohon ratkaisuun päädyt,aukaise ainakin ulko-ovi valmiiksi että on pakoreitti auki ;) ;).
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin sitä keihästä, jossa on nullaska päässä. ;D
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.04.2012 kello on 08:27 ---Taidat asua karavaanarilähiössä, koetappa puhua naapurille orgista jos saataisiin yksi Adria-mies lisää tänne. ;D Onko millainen malliltaan tuo naapurin Adria ?
--- Lainaus päättyy ---
Vuosimallia 05 660 adria 3 kirjaintahan siinä oli enpä vaan enää muista mitä.Mainitsinkin jo orgin voipa olla että lukeekin näitä juttuja parasta aikaa.Meinaavat lähteä kesäkuussa jonnekkinpäin eurooppaa,vinkit on varmaan tarpeen :D :D
JEE:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.04.2012 kello on 07:42 --- Verenpaine mitattu: 156/90,syke 110 ! Aamun lehti haettu ja luettu !!
--- Lainaus päättyy ---
Laitanpahan tähän hiukan vertailutietoa kun olen muistaakseni Perhoukon kanssa jokseenki samanikäsiä.
Olin eilen illalla keikalla ,siis 60v. synttäreitä soittelemassa ja koko päivä oli pientä jännitystä ilmassa kun tiesin että paikalla on koko paikkakunnan pelimanni kaarti ja vielä hiukan muualtakin.
Mittasin verenpaineen ennenkuin lähdin keikalle ja lukemat oli ihan jotain muuta mitä yleensä ,eli
185/110 ja sydän löi 130/min.
Keikka päättyi yöllä klo 2 ja kotona olin 3 n. aikaan . Nukuin hyvin 11 päivällä ja nyt iltapäivällä täytin pellettisiilon 1300 L. ja haravoimme vaimon kanssa pihan ja poltimme puista pudonneita oksia ja risuja.
Tulin äsken sisälle ja hetken hengähdettyäni mittasin paineen 3: sti minuutin välein.
1 mittaus: 145/71 ,sydän 55
2 mittaus:134/67 ,sydän 57
3 mittaus:132/61 ,sydän 55
Tuo ensimmäinen on ehkä lähinnä sitä mitä olen joskus aiemmin mittaillu ,mutta nuo eiliset lukemat aiheutu kyllä ihan vaan stressistä ja jännityksestä. yleensä ennen keikkaa en ole aiemmin noin kovin stressannu.
Turhan Höpöttäjä:
Huomenta, aamuvedet heitetty ja tulet napsaa hellassa. Kun vesi kuumenee, sitten nisukahvit. :)
HuruUkkeli:
Stadissa herätty kaffeet juotu ja pyytö laitettu mereen josko kuhaa tulis hieno oli auringonnousu ja näyttää päivä jatkuvan oikein hienona
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta