Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (42/281) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 23.03.2012     kello on 09:44 ---http://www.foreverliving.fi/shop/health/aloe-berry-nectar?SID=cl4ji97egglgs8eubngfandva1
Noita olen juonut nyt 2 kuukautta ja iho voi hyvin jne.. Myyn näitä tuotteita ;)

--- Lainaus päättyy ---

kuulin muuten ratiost tänään
kun sanottiin tuosta geelistä  :)
auttaa MYÖSKIN
ÄRTYNEESEN paksusuoleen
ja tämän sanoi ihan oikea lääkäri  .

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 23.03.2012     kello on 20:31 ---kuulin muuten ratiost tänään
kun sanottiin tuosta geelistä  :)
auttaa MYÖSKIN
ÄRTYNEESEN paksusuoleen
ja tämän sanoi ihan oikea lääkäri  .

--- Lainaus päättyy ---
Tosi on,mulla on omakohtaista kokemusta ajalta jolloin vatsassani riehui helikobakteeri.Autt oi tuo aloevera todella paljon.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 23.03.2012     kello on 22:24 ---Tosi on,mulla on omakohtaista kokemusta ajalta jolloin vatsassani riehui helikobakteeri.Autt oi tuo aloevera todella paljon.

--- Lainaus päättyy ---

kauvanko jouduit juomaan sitä?

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.03.2012     kello on 10:18 ---kauvanko jouduit juomaan sitä?

--- Lainaus päättyy ---
Join varmaan jonku puoli vuotta ennenkuin pääsin todella tutkimuksiin,ja saatiin oikea diagnoosi ja lääkekuurit jolla heliko saatiin häädettyä.Tuo aloevera on todellinen luonnon monitoimiaine,sitähän käytetään voiteissa ihottumien,palovammojen ja ties minkä hoidossa.

kaitsute:
Huomenta.

Kaffeet ja sitten "suolakaivokselle".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View