Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (256/281) > >>

Teukka-74:
^Tuliko saalista?

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 19.03.2017     kello on 14:35 ---^Tuliko saalista?

--- Lainaus päättyy ---

Viiden äijän porukalla saatiin kaksi ahventa, ettei kovin montaa grammaa per nenä. Nenä tosin paloi auringossa tehokkaasti.
Hieno päivä oli kyll ja sauna sekä hernesoppa maistuu muka puuhastelun päälle.

Moppc:
Kivikolossien puristeessa herätty Rastilan "trailer-parkissa". Kyllä tämän jo minun puolestani saisi siirtää johonkin hieman inhimillisempään ympäristöön. Ovat kuulema suunnitelleetkin moista. Ei tässä enää paljoa ole leirintäalueesta, sellaisena kuin minä miellän, jäljellä. Enemmänkin isoo parkkis  Thumbd

Alan:
Sijainti on vain niin mainio metroyhteyksineen. Olen useamman kerran käyttänyt Rastilaa työmatkoilla, parhaimmillaan hoitanut työhommat pois ja ajanut seuraavana päivänä Vuosaaressa laivaan.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 13.04.2017     kello on 05:17 ---Kivikolossien puristeessa herätty Rastilan "trailer-parkissa". Kyllä tämän jo minun puolestani saisi siirtää johonkin hieman inhimillisempään ympäristöön. Ovat kuulema suunnitelleetkin moista. Ei tässä enää paljoa ole leirintäalueesta, sellaisena kuin minä miellän, jäljellä. Enemmänkin isoo parkkis  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Enemmän tuo on leirintäalue kuin nuo asfalttitakapihat mitä esitellään sillointällöin. Ja onneksi tuo Campingin siirto saatiin torpedoitua vaikka grynderit kuin lobbasi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View