Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (234/281) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 17.05.2015     kello on 12:10 ---     Mustansalmen merenpuoli! voi mennä yli 5km

--- Lainaus päättyy ---
Minne päin Mustasalmi tulee?
Vene nyt Hollihaassa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  9.05.2015     kello on 06:06 ---No niinpä! En ymmärrä kanssaimmeisiä jotka viihtyy punkan pohjalla päivän hienoimpaan aikaan.
Ite elän koirieni kanssa luonnon kellon mukaan,-kun aurinko nousee noustaan mekin ja illalla sitten ajoissa nukkumaan,,,,,,,,,,,,,,t migel

--- Lainaus päättyy ---

Me olemme vaimon kanssa aamu-unisia ja kevyesti nukutaan viikonloppuisin lähelle puoltapäivää. Ei tuolle mitään voi, vaikka kuinka yrittää siirtää sitä sisäistä kelloa niin ei se vaan onnistu.
Yhteiskunta rakentuu pitkälti aamuvirkkuihin ja asiasta on tehty tutkimustakin. Aamuvirkuilla on oma etulyöntiasema elämässä koska ovat ensimmäisenä virkeinä uuden päivän alkaessa

migel:
Tarkoitin vaan oikeastaan sitä että minun mielestäni tämä aamu on mahottoman kaunista aikaa. Taivaan kajo tuolla merellä ja kun ajelee Portinvartijalle niin peurat ja jänöt liikenteessä.
Aamun aika on vaan jotenin niin herkkää ja siitä nautin ja myös hiljaisuudesta kun ei paljon vielä kanssaimmeisiä liiku.
Valot ja värit kauniita ja linnunlaulu runsasta,ilma raikasta ja tuoksut luonnossa rehevimmillään....k aunista aamua vaan aamuvirkuille! :D   t migel

relluttelija:
Se olis syvin hämärä tältä yöltä ohi. Pian alkaa jo kajastaa puiden takaa ja pikkulinnut laulella  :)

migel:
Joo täällä on melko harmaa aamu ja jussistakin ilmeisesti on sateista/harmaata tulossa mikä minua ei harmita ollenkaan mutta uskoakseni muuta juhlakansaa kyllä.

Siitä vaan olen tyytyväinen että sadesää rauhoittaa hieman nuorison juhlimista ja näinollen rauhallisempaa jussia tulossa kenties..... t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View