Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (209/281) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA -  2.02.2015     kello on 17:55 ---Vai kolahommia siellä edelleen. Mun typerä vinkki tuohon isojen lumimassojen siirtelyyn: Ota ihan pieni pala kerrallaan. Päätät, että kyllä tuon kasan selätän. Ja Niin Pieniä nökkösiä kolaan/lapioon, ettei ota yhtään voimille. Siinä vaan mennä porskuttaa ja kattopa vain; kasa siirtyi! Tämä pätee kaikkeen, mullan kärräämisestä halkojen kantamiseen. Pienissä erissä, painakaas mieleen.

Se on laiska joka suuria annoksia kantaa. Tän mulle yks korkealle arvostamani, jo iäkkäämpi henkilö opetti. Nuorena klopina en tajunnut juttua, mutta kyllä se siitä valkeni kun kokemusta karttui.

Tuolla asenteella parit lumikasat saa nii-in selkäänsä, ettei ole ennen saanutkaan ;)

--- Lainaus päättyy ---
Vaan kon mä olen laiska..karvisen luonnevika  ;D
Ja oon isoihin annoksiin tottunut,,niin kaikki heti kerralla..muuten jää tekemättä..ja sitten ollaan kipeenä..vaan sitä tietää tehneensäkki jotain
Tosi "järkevää" :laugh: :laugh:

Rölli:
*ITTU tääl sitä taas kukutaan vaikk vast yheksäksi töihi, saanähä kerkeekö  :-\
Ainii hyvät huomenet kaikille  Thumb pikkasen ripistelly lunta ja kaheksan pakkasta  Thumb hieno ilma

virpimu76:
kello herätti 3:40  ja ulkona todellakin hieno ilma.Hiukan tulee lunta täälläkin..Kaunista aamua kaikille.. :D

migel:
Huomenta vaan kaikille aamuvirkuille! Täällä taas kukutaan :D Valtakunnassa kaikki hyvin.   t migel

virpimu76:
Iloista Huomenta Kaikille Täältäkin..Aurinkoa ei näkynyt..vielä...mu tt kaunis oli kuutamo  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View