Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamun ensimmäinen.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 1.02.2015 kello on 04:00 ---Huomenta kaikille! :D t migel
--- Lainaus päättyy ---
ka niin myös, tääl o tulet leivin uunis kaffet ja puurot syötynnä. mitähä sitä sitt keksis
migel:
Samat on tunnelmat täällä,puurot ja paahtoleivät jo ajat sitten vedettynä.Katsomost a katselin ton Johan Falck 2sen,kyllä ruattalaiset osaa tehdä poliisisarjoja!!!!!! Thumb t migel
Rölli:
huomenta vaa kaikille ja rattoisaa valkeaa päivää,sitä tuli sitt lunta lisää Thumb
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 2.02.2015 kello on 05:00 ---huomenta vaa kaikille ja rattoisaa valkeaa päivää,sitä tuli sitt lunta lisää Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Huomenia Vaan kaikille ...niin tuli lisää lunta,,että kolaushommiin pääsee tänäänkin Thumb
Ny tarviis a-auto laittaa piuhaan,,vaan enhän mä eilen kattonu ett mihin toi lämmitysjohto tuikataan..ei eteen ..pitääkö mun ny pelti avata,voi kettu..
MarkoA:
Vai kolahommia siellä edelleen. Mun typerä vinkki tuohon isojen lumimassojen siirtelyyn: Ota ihan pieni pala kerrallaan. Päätät, että kyllä tuon kasan selätän. Ja Niin Pieniä nökkösiä kolaan/lapioon, ettei ota yhtään voimille. Siinä vaan mennä porskuttaa ja kattopa vain; kasa siirtyi! Tämä pätee kaikkeen, mullan kärräämisestä halkojen kantamiseen. Pienissä erissä, painakaas mieleen.
Se on laiska joka suuria annoksia kantaa. Tän mulle yks korkealle arvostamani, jo iäkkäämpi henkilö opetti. Nuorena klopina en tajunnut juttua, mutta kyllä se siitä valkeni kun kokemusta karttui.
Tuolla asenteella parit lumikasat saa nii-in selkäänsä, ettei ole ennen saanutkaan ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta