Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (206/281) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 29.01.2015     kello on 08:02 --- vois ukko asentaa kaikenmoisia seurantaohjelmia,,kyttäis missä muija liikkuu he  hee  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Sillä näkee myös missä lapset menee, aika tärkeä pointti ekaluokkalaisen valvonnassa. Tuli kerran testattua kun ekaluokkalainen oli jo elämänsä ensimmäisessä jälki-istunnossa. Siellä se koulussa oli kun olisi pitänyt olla jo kotona. Ja jos puhelin häviää niin on helppo etsiä.  Thumb

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.01.2015     kello on 08:07 ---Sillä näkee myös missä lapset menee, aika tärkeä pointti ekaluokkalaisen valvonnassa. Tuli kerran testattua kun ekaluokkalainen oli jo elämänsä ensimmäisessä jälki-istunnossa. Siellä se koulussa oli kun olisi pitänyt olla jo kotona. Ja jos puhelin häviää niin on helppo etsiä.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
No hittolainen ,,enhän mä mittään tommosia oo hoksannu..
Käydään hakeen nuot tenavat tost koululta,,300m päästä... :)

Rölli:
Taas hereill sian pieremän aikaan vaik vapaa päivä.. miksei sitä ossaa nukkua ku suapi...

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 30.01.2015     kello on 06:16 ---Taas hereill sian pieremän aikaan vaik vapaa päivä.. miksei sitä ossaa nukkua ku suapi...

--- Lainaus päättyy ---
Sian pieremistä mitään tiiä,mutt kukko laulaa jo 03:00  haukotus  :(
Soon muuten totta..vaan nakkaas kelloon herätys,ni jo nukuttaa aamusella  :D
Minä en nuku kovin hyvin kuutamollakaan...su si ihminen ;D

sipu:
Woi hitsin hitsi
olis sitä voinu nukkiakkin
mutta ei vaan osannut
nyt kyllä väsyttää niin , et silmiä särkee
mutta iso kuppi kaffet
alkaa tekemään unimasalle tepposet
ja tuo lähte menenmään