Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamun ensimmäinen.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 29.01.2015 kello on 08:02 --- vois ukko asentaa kaikenmoisia seurantaohjelmia,,kyttäis missä muija liikkuu he hee ;)
--- Lainaus päättyy ---
Sillä näkee myös missä lapset menee, aika tärkeä pointti ekaluokkalaisen valvonnassa. Tuli kerran testattua kun ekaluokkalainen oli jo elämänsä ensimmäisessä jälki-istunnossa. Siellä se koulussa oli kun olisi pitänyt olla jo kotona. Ja jos puhelin häviää niin on helppo etsiä. Thumb
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.01.2015 kello on 08:07 ---Sillä näkee myös missä lapset menee, aika tärkeä pointti ekaluokkalaisen valvonnassa. Tuli kerran testattua kun ekaluokkalainen oli jo elämänsä ensimmäisessä jälki-istunnossa. Siellä se koulussa oli kun olisi pitänyt olla jo kotona. Ja jos puhelin häviää niin on helppo etsiä. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No hittolainen ,,enhän mä mittään tommosia oo hoksannu..
Käydään hakeen nuot tenavat tost koululta,,300m päästä... :)
Rölli:
Taas hereill sian pieremän aikaan vaik vapaa päivä.. miksei sitä ossaa nukkua ku suapi...
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 30.01.2015 kello on 06:16 ---Taas hereill sian pieremän aikaan vaik vapaa päivä.. miksei sitä ossaa nukkua ku suapi...
--- Lainaus päättyy ---
Sian pieremistä mitään tiiä,mutt kukko laulaa jo 03:00 haukotus :(
Soon muuten totta..vaan nakkaas kelloon herätys,ni jo nukuttaa aamusella :D
Minä en nuku kovin hyvin kuutamollakaan...su si ihminen ;D
sipu:
Woi hitsin hitsi
olis sitä voinu nukkiakkin
mutta ei vaan osannut
nyt kyllä väsyttää niin , et silmiä särkee
mutta iso kuppi kaffet
alkaa tekemään unimasalle tepposet
ja tuo lähte menenmään