Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

(1/280) > >>

kaitsute:
Olen pannut merkille, että heräilin aamulla 4 aikoihin ilmeisesti siihen, kun naapuri lähti kuormurilla töihin.
Nykyään naapuri on siirtänyt lähtöään myöhemmäksi, mutta herään nykyään ilmeisesti siihen, kun tuttua ääntä ei kuulukaan tuttuun kellonaikaan.

Hassu juttu.

Sitten itse otsikkoon:

Olen pannut sellaisenkin asian merkille, että olin ilmeisesti aamun ensimmäinen palstalle kirjautunut.

Kukahan saa kunnian olla ensimmäinen huomenna?

ose:
Alotin liimaushommilla 5 aikaan, pitääpä kokeilla huomenna jos heti koneelle ;) On se kumma kun ei oo pakko lähteä mihinkään niin herää aikasin ja sitten kun olis niin ei saa silmiä auki..

ihaa:
Lueskelen joka aamu klo 4:30 Orgin uudet viestit mutta harvemmin tulee kirjoiteltua siihen aikaan mitään.

Mielenkiintoinen addiktin huomio siitä että yöllä klo 01-03 välillä en ole tilastojen mukaan orgissa, kaikki muut tunnit on "korkattu".  :o

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  1.11.2011     kello on 06:55 ---Lueskelen joka aamu klo 4:30 Orgin uudet viestit mutta harvemmin tulee kirjoiteltua siihen aikaan mitään.

Mielenkiintoinen addiktin huomio siitä että yöllä klo 01-03 välillä en ole tilastojen mukaan orgissa, kaikki muut tunnit on "korkattu".  :o

--- Lainaus päättyy ---

minulla taas klo 01-04 onneksi tulee sentään joskus nukutuksikin
itsekkin olin jo 5 hereillä , kun isäntä alkoi kohnata työhön lähtöä
täällee joka toinen viikko herään aikasin
eikä osaa oikein nukkuakkaan
ku yksin jään  :'(
mut onneksi tätä riemuriiheä ei kestä
kuin joka toinen viikko .. :)

ose:
Melkein viis kuukautta olis ilman töitä luvassa, tänään ensimmäinen :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View