Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Carpento Caravan 360

(1/3) > >>

Peräkoukku:
Leikin ajatuksella, josko ostaisi Carpento Caravan 360 matkailuvaunun Keskieuroopasta tai Ruotsista ja toisi sen Suomeen. Kyseistä vaunua ei myydä Suomessa, joten aiheuttaakohan se rekisteröimiseen ongelmia? Vaunua myydään ainakin Ruotsissa, Hollannissa ja Saksassa googletuksen perusteella.

Yrjö:
   Noin mutu tuntumalla.
   Kun se EU:ssa on hyväksytty, eikohän sen tuonti ole ihan normaalia, nämä kuviot vain pitää osata. Olen kuullut,  ei aina riitä että rahat lykkää ulkomailla ostajan käteen ja ajaa suameen?

"Masi":
Just noin se menee, koukkuun kiinni, ajo suomeen, paperit kouraan ja katsastuskonttorill e. Kilvet kiinni ja reissuun.
Eli myyjä tai tse hommaa paikalliset siirtokilvet, se on varmaan se vaikein osa ja sekään ei vaikea.

Alan:
Kävin katsomassa vaunua ja mietin, miksi kysyjää kiinnostaa ko. vaunu.

Ilmeisesti edullinen hinta ja halu ostaa uusi? Mahdollisesti keveys eli voi vetää perusautolla.

Lähinnä vastaavat Poksit alkavat olla kalliita suhteessa ominaisuuksiin, eli siltä pohjalta ymmärrän. Olen tuontyyppisiä etenkin Ranskassa ja Englannissa alueilla katsellut, suosittuja tuntuvat olevan.

Aika puhtaaseen kesäkäyttöön ilmeisesti tarkoitus hankkia?

Harkitsisin vaihtoehtona tunnetun merkin pikkuvaunua, sellaisia löytyy ainakin Dethleffsiltä ja Knausilta. Käytettyähän se tarkottaisi, jos samassa budjetissa pysyy. Tarkenee pikkupakkasilla ja rakenteet ovat varmasti vahvemmat. Mutta jos tuollaisen haluaa, niin pitäisi onnistua katsastus.

Itse varmaan tarkoitus hakea?

jamseil:
Minusta tuossa on onnistunut muotoilu. Thumb

https://caravan-lehti.fi/matkailuajoneuvot/tallaisia-turkkilaisia-matkailuvaunuja-ryhdytaan-nyt-kauppaamaan-ruotsalaisille-ja-ehka-myohemmin-myos-suomalaisille/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View