Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

LIFEPO4 akut ja niiden ajon aikanen lataus

<< < (12/21) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.03.2025     kello on 19:01 ---Jaa, se on tuo lippu joka määrittää lähtömaan...

Minä kun luulin, että tämä teksti ratkaisee.
"Versand:
Kostenlos DHL Päckchen International.
Standort: Bern, Schweiz"

--- Lainaus päättyy ---

Siellä on akkuja, joissa Versand on Saksa ihan ilman lippua.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.03.2025     kello on 19:01 ---Jaa, se on tuo lippu joka määrittää lähtömaan...

Minä kun luulin, että tämä teksti ratkaisee.
"Versand:
Kostenlos DHL Päckchen International.
Standort: Bern, Schweiz"

--- Lainaus päättyy ---
No, varasto oli Saksassa. Ja myyjä kiinassa vaikka lukisi sweitsistä mitä.

ohikulkija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.03.2025     kello on 18:11 ---Minusta lähtömaa linkin 300 Ah akussakin on Sveitsi...

Mitä tarkoittaa, kun kyseisessä akussa BMS on 200 Ah?
Onko Saksasta lähetettävästä 100 Ah akusta linkkiä?

--- Lainaus päättyy ---
200A BMS tarkoittaa ett' BMS sallii sen 200A jatkuvaa purku/latausvirtaa ilman että hermostuu.
Ja lisäys, että en kyllä välttämättä noista ihan halvimmista akuista lähtisi luvattuja maksimivirtoja ainakaan kovin säännöllisesti ulosmittaamaan. Varsinkin noiden BMS:n virrankestävyydestä löytyy aika paljon huonoja kokemuksia maailmalta.

ktako:
Nuista halpa-akuista ei aina tiedä millasia kennoja sisältävät. Voi olla sitä halvinta sekundalaatua.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 13.03.2025     kello on 09:23 ---Nuista halpa-akuista ei aina tiedä millasia kennoja sisältävät. Voi olla sitä halvinta sekundalaatua.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä minä juuri hain, kun kysyin sudenkuopista...

Toisaalta, mikä takaa kalliimpien akkujen laadun?
Pahimmassa tapauksessa samalla akulla voi olla toisessa firmassa pyynti kolminkertainen. Tuleeko se sillä hinnalla sitten kolme kertaa paremmaksi. Tässä on nyt sellainen siirtymäkausi, että on suuri mahdollisuus ja houkutus koijata kokematonta akun ostajaa. Monta tärkeää asiaa on jo tullut esille ja koko ajan tuntuu tulevan lisää huomioitavia asioita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View