Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
invertterin asennus
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 7.02.2024 kello on 21:17 ---Modattu aalto riittää.
'Perus' mikro pyörii 1000:lla watillakin.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei mikrouuni toiminut 1500 w modatulla invertterillä. Vaihdoin 2000w siniaalto invertterriin, niin jopa alkoi pelittää. Mikrouuni piti ihmeellistä murinaa ja lämmitys oli tosi huonoa. Varmaan tuurista kiinni mikä mikrouuni pelaa modatulla invertterillä .
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 5.02.2025 kello on 16:01 ---Varmaan tuurista kiinni mikä mikrouuni pelaa modatulla invertterillä .
--- Lainaus päättyy ---
Ja millainen on intikka, niissäkin lienee eroja sen 'modauksen' suhteen.
Se yhdistelmä mikä meilla oli, toimi moitteetta.
Mittaamalla ei löytynyt eroa IVO-sähköön.
ajuri:
Mulla oli modattu intelligent 1500 w,kaikki muut toimivat ongelmitta, mutta mikrouuni ei toiminut. Piti melkoista ääntä. Heti alkoi toimimaan hyvin kun vaihdoin, puhdasta siniaaltoa tuottavaan invertteriin. ( Vatti merkkinen ). Kyllä 180 ah akku melko hyvin kestää kuormaa, jos vaan on hyvässä kunnossa. Tuo airfaijeri kyllä vaatii todella hyvän ( t ) akut jotta riittävät pitkäaikaiseen virran ulosottoon. Vedenkeitin, kahvinkeitin ja mikrouuni toimivat hienosti, koska kulutus vain yleensä alle 10 min.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 6.02.2025 kello on 07:15 ---Mulla oli modattu intelligent 1500 w,kaikki muut toimivat ongelmitta, mutta mikrouuni ei toiminut. Piti melkoista ääntä. Heti alkoi toimimaan hyvin kun vaihdoin, puhdasta siniaaltoa tuottavaan invertteriin. ( Vatti merkkinen ).
--- Lainaus päättyy ---
Mulla aivan sama juttu...
Intelligent 1500 W ei toiminut mikrouunin kanssa, vaan korisi. Tilalle tuli samankokoinen 1500 W sini-invertteri ja homma pelasi. Akkuna tavallinen 185 W lyijyakku.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 6.02.2025 kello on 08:22 ---Intelligent 1500 W ei toiminut mikrouunin kanssa, vaan korisi.
--- Lainaus päättyy ---
Välttäkää siis sitä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta