Eihän ne ihan samoja ole, Ducatossa eri moottori kuin Jumperissa, Boxerista en tiedä, onko jotain eroa Jumperiin. Automaatti saatavilla vain Ducatoon.
Eihän ne ihan samoja ole, Ducatossa eri moottori kuin Jumperissa, Boxerista en tiedä, onko jotain eroa Jumperiin. Automaatti saatavilla vain Ducatoon.
Eihän ne ihan samoja ole, Ducatossa eri moottori kuin Jumperissa, Boxerista en tiedä, onko jotain eroa Jumperiin. Automaatti saatavilla vain Ducatoon. Kyllä ne pösöt ja citroenit saa automaatilla. https://business.citroen.be/nl-business/modellen/jumper/configurator-jumper-fourgon-vitre.html/motorisations Citroen Jumper 2.2 BlueHDi 140 pk S&S Euro 6e Automatisch EAT8 42.894,5 BTW incl. Brandstof Diesel Versnellingsbak Automatisch Vermogen NM Motor Maxi vermogen in kW EEG (DIN pk) @ tr./min 104@3500 Cilinderinhoud (cm³) 2184 Ok, tilanne muuttunut. Kuitenkin esim. Adria tarjoa edelleen Citroënia vain manuaalilla, Fiatiin tarjolla molemmat.
Adrialla kyse lienee mallistopolitiikast a. Adrialla kyse lienee mallistopolitiikast a. Sama systeemi on monella muulla koritekijällä. Onko robottilaatikot poistuneet kokonaan näistä Sevel pakuista...?
Minusta monet patteriautot näyttävät tuolta.... Kori edelleen sama kolmoskoppa 2006 ---> Maskissa on toki jotain kikkailua. 🙂 Stellantikselta tulee kloonisarjaan myös Toyotat
https://newsroom.toyota.eu/all-new-proace-max-delivers-strength-capacity-and-efficiency/ Mä en oikein ymmärrä miksi noita samoja pakuja pitää tehdä noin monella merkillä. Mä en oikein ymmärrä miksi noita samoja pakuja pitää tehdä noin monella merkillä. No kun jokaisella pitää olla omansa, tekijästä viis. Näkyi vapaasatamassa olevan Viiatteja tuolla uudella kopalla. No kun jokaisella pitää olla omansa, tekijästä viis. Bisnestä ymmärtämättömänä: Stellantis tms merkki käyttöön, Toyotat, Fiatit ym omistavat osuuden bisneksestä. Asiakkaat kiittävät kun läpinäkyvää touhua ja hieman halvemmat hinnat poistuneen byrokratian ansiosta. Nyt tuli myyntiin Transitporterkin...
Pakumarkkinat on niin pienet, että se vaatii yhteistyötä. Mullakin on Peugeot Expertissä Fordin kone ja japanilainen Aisin vaihteisto. Mun vanhempi Fiat Scudo on Sevel yhteistyön tulos. Se on valmistettu Ranskassa, mutta papereissa valmistusmaa on Italia. |