Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Autoliiton plus -jäsenyys

<< < (2/8) > >>

Hauho:
Molempien palveluja käyttäneet/yrittäneet käyttää tietävät miten ko palvelut eroavat. 
Olen käyttänyt molempia ja niin kauan kun kortti ja auto on käytän ja huomioin mm. kattavuuden ulkomailla.  Molemmat on tänäänkin voimassa, vaikka pärjäisin varmaan ilmankin niin kauan kun ei mitään satu.
Kun sattui (3 krt) kaikki oli AL:n kanssa helppoa.  (Kaksi rengasrikkoa ja kerran ei käynnistynyt kun olin itse vahingossa kääntänyt päävirran pois).
En tiedä ketkä valvovat/tulisi vastata hädän sattuessa tuohon toiseen mutta kun vuosien aikana olen kahdesti yrittänyt ei puheluun tullut vastausta kohtuuajassa.  Toivottavasti on parantunut vastaukset soittoon nykyään.  Ikävää seisoa vilkkaan moottoritien varrella soittamassa ja odottelemassa, hyvä kun edes oman äänensä kuulee liikenteen äänen seassa.

Tarvasjoki:
Autoliitossa vaan on ikä rasismi ulkomailla ,mitä eroa on vanhan ja uuden auton rengas rikossa esim? Koto/ulkomailla,tai polttoaineen,jäätymisen erolla.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 24.01.2024     kello on 10:02 ---Autoliitossa vaan on ikä rasismi ulkomailla ,mitä eroa on vanhan ja uuden auton rengas rikossa esim? Koto/ulkomailla,tai polttoaineen,jäätymisen erolla.

--- Lainaus päättyy ---
On se ikärajoitus useissa kasko vakuutuksissakin...

Mulla kun oli vanha retkiauto, niin kasko ei toiminut ulkomailla yhtään paremmin, kuin AL-plussakaan. Otin silloin vuoden määräaikaisen Falck-tieturvan. Sen turvin lähdin matkaan. Myöhemmin vakuutusyhtiössä poistettiin ikärajoitus matkailuautolta kuulemma yleisön pyynnöstä. Kannattaa tämäkin ehto lukea huolella.

Yrjö:

--- Off-Topic: --- Eikö ulkomaillakin voi iha ite tilata hinurin ja maksaa, kuten Suomessakin--sikäl ku o kielitaitoo?
  Eri asia sitten vakuutus koko kamppeen tuhoutumiseen, tai isoihin vaurioihin?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 24.01.2024     kello on 12:31 ---
--- Off-Topic: --- Eikö ulkomaillakin voi iha ite tilata hinurin ja maksaa, kuten Suomessakin--sikäl ku o kielitaitoo?
  Eri asia sitten vakuutus koko kamppeen tuhoutumiseen, tai isoihin vaurioihin?
--- Lainaus päättyy ---
No tuo nyt ei liity aiheeseen mitenkään. Kai sen voi vetää vaikka laittamalla narun tekareihin ja kiskomalla itse. Ketjussa käsitellään vakuutuspalveluja mitä voi käyttää esim ulkomailla auton rikkouduttua. Ei mikään kiellä omaan laskuun hinuri tilaamista, juuri sitä vältetään näillä tuotteilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View