Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Kiinalaiset diesel-ilmalämmittimet / kokemuksia matkailuautossa?

<< < (4/15) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 15.12.2023     kello on 10:40 ---Vähän kiertelevä vastaus...

Pitäs varmaan kysyä että tuleeko laitteisiin osia ryssistä tai meneekö valmistuksesta joku lisenssikorvaus tms ryssiin....tai onko latvialaisella tehtaalla osakkeen omistajana ryssiä....

Ennen 2022 ostetuista laitteista ei "syyttää" ketään kun oltiin vielä hyväuskoisia ihan kuten maan hallitus.

--- Lainaus päättyy ---
Mulle oli tärkeintä, että saan varaosia...

Niiden saatavuudessa kuulemma ole mitään ongelmia. Kaikki varaosat ja liitettävät komponentit tulee Euroopasta.

Masa matkailija:
Ei voinut olla kommentoimatta. Karkaako aiheesta?

dereke:
Kohta on omakohtaisia kokemuksia, pistin itselleni joululahjaksi tilaten Vevorin sivuilta tuollaisen hiukan kompaktimman 8 kW:n tehoisen pöhisijän:
https://eur.vevor.com/diesel-heater-c_10321/8000w-air-diesel-heater-lcd-remote-8kw-12v-for-lorry-motor-homes-car-boat-suv-p_010454173881
Ellei muuta, niin saapa lisäksi hyvän syyn uusia hupiakun myös.

Palataan sitten keväämmällä, kun saan taas perusteellisen suunnittelun päätteeksi aikaiseksi alkaa itse asennushommelit tuon kanssa.

Lisäys - koska tykkään alennuksista, niin käytin alla olevalta kanavalta löytyvän alennuskoodin tuolla Vevorin verkkokaupassa, oliko 5 eur arvoinen koodi:
https://www.youtube.com/watch?v=hGeS4N5l544
En siis mainosta tarkoituksella, on tuolla youtube-kanavalla hyviäkin videoita + monella muulla kanavalla myös alekoodeja tarjolla.

PS. kaikin mahdollisin keinoin välttäkää Venäjän tukemista missään muodossa  Thumb

SeaSharky:
Minulla on ollut as-autossa 10v kiinalainen 5kw ilmalämmitin ja hyvä on ollut, yhtään kertaa ei ole oikutellut. Alkuperäinen samanlainen Webasto toimi vain muutaman kerran ja sitten pimeni lopullisesti.

HMV:
Asensin kesällä - tosin vaunuun - kiinalaisen 5kW ilmalämmittimen. Olen käyttänyt sitä lähinnä vedettäessä, että vaunu pysyy ajossa lämmöissä. Masiina on kyllä toiminut erinomaisesti. Vaihdoin kokeeksi polttoaineen dieselistä valopetrooliin ja sillä käynnistyessä syntyy selvästi vähemmän käryä, muutoin lämmittimen toiminnassa ei mitään eroa.  Petrooli menee jatkoon vaikka onkin kalliimpaa kuin polttoöljy. Autossa toki hankalampi toteuttaa, jos aikoo käyttää auton omaa pa-säiliötä😅. Kaikkiaan hyvät kokemukset...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View