Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Puskasähköt

<< < (5/6) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 13.12.2023     kello on 22:10 ---Timco kesti 5 vuotta . Se alkoi laukomaan ylikuormitusta , ei kestänyt enää kuin 50% kuorman ja senkin puolentunnin pätkissä.  Mitä netistä lueskelin muiden vastaavasta viasta niin ei kannata alkaa korjaileen . Hyvä vehje se muuten oli , hieman konstikas vaan käynnistää jos ei lämpimässä takatallissa ollu

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan ihan toimiva laite...

Ihan uteliaisuuttani kysyn, lukeeko siellä jossain "Made in Finland". Ei sillä muuten mitään väliä, mutta ihmettelen, jos Torafors näin on väittänyt.

Tarvasjoki:
Olen tuottanut puskasähöä  jo 6 vuotta 1200sella Barksidella ja ei mitään ongelmia aina laakin  peli kun narusta pätkäisee, hyvin lataa akut,hintansa väärtti Thumb

rantaesa:
 Kyllä nuo laatikot ruotsista borasta tulee , kokoavat varmaanki kiinalaisista osista . Kumma juttu ku mulla sähköpostissa lukee että valmistavat suomessa.. no samapa tuo kunhan pelaa edes sen ajan kuin tuo timco , ei ollu kuitenkaan hinnan kiroissa , 580e , olisko  halvan kruunun ansiota

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 20.12.2023     kello on 12:46 --- Kyllä nuo laatikot ruotsista borasta tulee , kokoavat varmaanki kiinalaisista osista . Kumma juttu ku mulla sähköpostissa lukee että valmistavat suomessa.. no samapa tuo kunhan pelaa edes sen ajan kuin tuo timco , ei ollu kuitenkaan hinnan kiroissa , 580e , olisko  halvan kruunun ansiota

--- Lainaus päättyy ---

Näyttäisi noita saavan suoraan kiinastakin, samat speksit, väri ja tarrat on eri. https://www.alibaba.com/product-detail/Bison-China-Inverter-Generator-1800-W_1600443581742.html

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 20.12.2023     kello on 12:46 --- Kyllä nuo laatikot ruotsista borasta tulee , kokoavat varmaanki kiinalaisista osista . Kumma juttu ku mulla sähköpostissa lukee että valmistavat suomessa.. no samapa tuo kunhan pelaa edes sen ajan kuin tuo timco , ei ollu kuitenkaan hinnan kiroissa , 580e , olisko  halvan kruunun ansiota

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä siitä tulisi paljon kalliimpi jos se ruotsissa kootaan, tarran liimaus ei paljon kustanna.
Ja kuten edellä kirjoitettiin niin samaa tavaraa kiinassa. Jos ne ruotsista lähettää sinnekin, vai?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View