Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Hätäsiirto lumiketjuilla?

<< < (5/6) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 10.12.2023     kello on 13:34 ---Mä olisin siirtänyt jo ja asiasta hiljaa 😷

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin noin  8)

uusivaanari:
Kiitos asiallisista vastauksista.

Hinaus maksanee noin 200€, tämä lienee se helpoin vaihtoehto. Samalla hinnalla saisin myös kaksi paria lumiketjuja, joita voin käyttää myös tulevins talvina.

Tie on mutkainen ja kulkee taajaman läpi etelä-suomessa ja on pääosin jäistä asfalttia. Täällä on ollut ihan kunnon talvi ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.

Sent from my SM-G990B2 using Tapatalk

uretaanikoppi:
Paljonko matkaa olikaan?

Varaa aika katsastukseen, aja sinne ja sitten sieltä uuteen paikkaan.

Halvempi kun hinaus, tulee leimattua ja on kesänakeilla ihan laillistakin jos matka pysyy mainituissa rajoissa.

Ei kukaan sano että katsastuksen jälkeen pitää ajaa samaan talliin takaisin.

Jos auto on seisonnassa niin katsastusta varten ei tarvi ees ottaa liikenteeseen, kunhan on kilvet ja liikennevakuutus (joka siis myös seisonnassa).

Aika vaan pitää olla varattuna siltä varalta että setä sininen liputtaa matkalla varikolle.

Itse olen käynyt useampaan kertaan leimalla seisonnassa olevalla harrasteautolla, nastat alla kesällä. Kaksi kertaa liputettu varikolle kun kilvenlukukamera vastaantulleessa poliisiautossa vinkaissut seisonnassa olevasta autosta.

"Minulla on 20min kuluttua varattu katsastus konttorilla X, konstaapelin sopii soittaa ja kysyä jos haluaa"

"Kiitos ei tarvi, hyvää matkaa..."

Aakku:
^
Noin se toimii...

Ongelma oli kuitenkin liukas keli ja kuluneet kesärenkaat.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.12.2023     kello on 19:38 ---
Ongelma oli kuitenkin liukas keli ja kuluneet kesärenkaat.

--- Lainaus päättyy ---
  Varovaisuus on aina hyväksi. Thumb
  Liikennetiedotteist a päätellen turhan moni on yliarvioinut renkaiden pidon/ajotaitonsa.
  Vain osa meistä vanhuksista nauttii siitä kun pikkasen mennään ovi edellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View