Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Valokaapelitarjoukset

<< < (6/25) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi -  1.12.2023     kello on 11:55 ---No ainakin itselle tulee valokuitu kertakorvauksella ja operaattorin saa valita ja vaihtaa oman halunsa mukaan itse.

--- Lainaus päättyy ---

Ikiliikkuja?
Kukahan ja millä rahalla pitää kuidun hengissä?

Karabiilisti:
Joo sen operaattorin saa G yhtiön tarjouksessa 2v jälkeen vaihtaa. Jos vaihdokkeja on vaan heidän piuhassaan...sopimu sta tehtäessä ei ole vielä ole....

Bittikiima on tosiaan hirveä ja pitää olla vähintään yhtä iso kuin naapurilla. (bitit siis) ((se toinen juttu on jo isompi...sano naapurin rouva))

Vanhuksille (yli 60v) myydään surutta 1000M liittymää vaikka oikeasti heille riittäisi varmasti kaikkeen toimintaan 10M.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.12.2023     kello on 12:14 ---Kyllä on taas kauhea bittikiima päällä!
Kuinkahan moni on miettinyt, mihin sitä kuitua edes tarvitsee?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.12.2023     kello on 12:16 ---Ikiliikkuja?
Kukahan ja millä rahalla pitää kuidun hengissä?

--- Lainaus päättyy ---

Positiivinen elämänasenne on iloinen asia varsinkin näin joulun alla  ;D ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  1.12.2023     kello on 12:16 ---Vanhuksille (yli 60v) myydään surutta 1000M liittymää vaikka oikeasti heille riittäisi varmasti kaikkeen toimintaan 10M.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä olen miettinyt...

Mihin sitä valtavaa tiedonsiirtoa tarvitaan nyt, tai tulevaisuudessa? Mulla on onneton 4G jossa liikkuu tosiaan se 10 Megaa. Netti pelaa ja telkkarista katselen Ruutua, Katsomoa ja Youtubea pätkimättä. Pelaamaanko tässä pitäisi alkaa.
Joku tieto multa puuttuu, eikä kukaan kerro, mihin kummaan sitä laajakaistaa oikein tarvitaan.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.12.2023     kello on 12:41 ---Joku tieto multa puuttuu, eikä kukaan kerro, mihin kummaan sitä laajakaistaa oikein tarvitaan.

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä tuo menee työkäyttöön, Teams-palaverit alkaa kummasti tökkimään jos netti on hidas ja kuitenkin jaat sitä esitystäsi useammalle kymmenelle vastaanottajalle = 100Mb/s on ihan minimi :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View