Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

PortaPotta jäässä

<< < (2/3) > >>

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.2023     kello on 14:49 ---Hyvä vinkki...

Pissapojan neste on raikkaampi tuoksultaan, eikä ole niin rasvaistakaan. Halvempaakin.

--- Lainaus päättyy ---
Viime talven käytin eikä mitään ongelmaa.
Nyt en vielä laittanut, nostin pöntön sisälle.

Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla

Karabiilisti:
https://www.motonet.fi/tuote/star-brite-kausisailytysneste-46-c-378-l?product=60-9868

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Masa matkailija - 26.11.2023     kello on 21:33 ---Viime talven käytin eikä mitään ongelmaa.
Nyt en vielä laittanut, nostin pöntön sisälle.

Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
Joo, pönttö sisälle normaalisti. Kokeilen lasinpesunestettä, jos kerran ei ollut ongelmia...

Nyt tuli vain oikkari, kun unohdin muuten tyhjän pöntön huuhtelusäiliön. Lasinpesunestettä kokeilen, jahka vesi on sulanut. Tuoksu ainakin on parempi, kuin glykolissa. On myös edullisin vaihtoehto.

Yrjö:
   Vaimo osti vähällä käytöllä olleen potan, pumppu ei toiminut. Epäilen että oli jäätynyt?? Kokeile ajoissa ennen käyttöä.
   Voitelen potan luistin toissa vuotisella munkin paisto rasvalla, kun ekasta potasta ilmareijän (siis sen pienen reijän) tiiviste lähti pois.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.2023     kello on 22:01 --- Lasinpesunestettä kokeilen, jahka vesi on sulanut. Tuoksu ainakin on parempi, kuin glykolissa. On myös edullisin vaihtoehto.

--- Lainaus päättyy ---

itse ainakin lantraisin vielä rajusti. kun ei sen tarvii varmaan -40asteessa enää toimia? Sitten on ainakin edullista käyttää eikä niin voimakas tuoksu  Thumb



Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View