Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nyt on oikea aika
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 30.10.2011 kello on 14:24 ---Joop! Voihan sitä otta vaikka kahdet tirsat jos siltä tuntuu ja ei kiirettä minnekkään ,
Pitää elää kuin intiaani. Aikahan on vain allakan keksijöiden juttu !
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Kyllähän perho-ukko tietää ;), kunhan vähän höynäyttää meitä. Päiväunethan on vissiinkin alkujaan savolainen keksintö:
"Elä hättäele
(Kalle Väänänen, Savolaista sananrieskoo)
Elä kiireellä immeinen ihtees pilloo,
hermos jos männöö, onko siitä illoo?
Elä pikajunan vaahtia hössötä aena,
vuan päevälläkkii joskus piäs pehkuu paena.
Toppuuta joskus tuo tulinen tahti.
Kokkeele mittee on tuo ruokalevon mahti!
Kohta jo huomoot kuinka oes sommoo,
katkasta virta, antoo hermoille lommoo!"
Vähän meni ot:ksi, mutta kaikki on varmaan kellonsa jo siirtäny talviaikaan ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 29.10.2011 kello on 22:47 ---Saas nähdä monetko haukut saa huomenna siitä, että saitin kello on tunnin väärässä ;D (ennen kuin ehtii siirtämään kellon)
--- Lainaus päättyy ---
Näköjään palvelimen kello menikin automaattisesti oikeaan aikaan, keväällä vielä piti itse siirtää kelloa.
K.E.V:
E7 siirsi
E66 siirsi
E71 siirsi
Kaikki nokioita
kimi:
Meillä oli sunnuntaiaamuna aikainen ylösnousu ja vaimo asetti puhelimensa kesäaikaan jo illalla. Itse luotin siihen, että Samsung hoitaa homman itse kuten aikaisemminkin ja asetin vaan halutun herätysajan.
Samsung päätti olla siirtämättä kelloa ja soi sitten tuntia liian aikaisin, katselin mikä mättää ja puhelin oli omalla logiikalla siirtynyt yhden aikavyöhykkeen verran, eli gmt+3. Asetin kellonajan manuaalisesti ja vein koiran ulos, kun seuraavan kerran katselin puhelinta se oli taas toiminut omatoimisesti ja näytti tuntia liian vähän. Jos tuo on keväällä vielä käytössä ja tarve herätykselle pitää hoitaa manuaalisesti.
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.10.2011 kello on 09:37 ---Meillä oli sunnuntaiaamuna aikainen ylösnousu ja vaimo asetti puhelimensa kesäaikaan jo illalla. Itse luotin siihen, että Samsung hoitaa homman itse kuten aikaisemminkin ja asetin vaan halutun herätysajan.
Samsung päätti olla siirtämättä kelloa ja soi sitten tuntia liian aikaisin, katselin mikä mättää ja puhelin oli omalla logiikalla siirtynyt yhden aikavyöhykkeen verran, eli gmt+3. Asetin kellonajan manuaalisesti ja vein koiran ulos, kun seuraavan kerran katselin puhelinta se oli taas toiminut omatoimisesti ja näytti tuntia liian vähän. Jos tuo on keväällä vielä käytössä ja tarve herätykselle pitää hoitaa manuaalisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
E 7 ilmoitti illalla herätysaikaa asetettaessa, että herätys on ajanmuutoksen jälkeen klo 5:20, kuten pitikin. töihin menin niinkuin oli tarkoituskin :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta