Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
AppStore, iPhone ja iPad
juuso8:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 31.07.2012 kello on 21:15 ---Tuli latailtua tuo käyttis. Hyvältä vaikuttaa eikä hintakaan päätä huimaa :D
--- Lainaus päättyy ---
Vuoristo lion tuli ilmaiseksi.
Lisäksi ostin Parallels desktopin OEM version, asensin sillä Win seiskan ja hienosti toimii MAC ja WIN rinnakkain.
vesako:
Ei harmainta aavistusta kuuluuko tämä tänne, mutta.
Poika näytti tänään androit puhelintaan jotta siihen saa nykyään
kotimaankielisen navigoinnin ja voi ihan puhumalla kertoa
mihin haluaa mennä. ihme juttu.
Ja oli siellä kielenkääntäjäkin, kun sanoi jotain niin se
sano ulkomaan kielellä saman asian.
Juu, ja kaiken huippu kun sano jonkun yrityksen nimen
niin heti tuli kartta ja sai laittaa navigoinnin päälle.
Enempää en tiedä ja jos väärään paikkaan kirjoitin
niin toivoisin jonkun siirtävän johonkin.
Jalmari:
Osaako kukaan Applehenkilö antaa vinkkiä miksi en saa toimimaan Spotifyä samoilla tunnuksilla Ipadilla kuin
windowsissa , olen kokeillut kotona kolmella koneella ja toimii , ei vain Ipadilla. Huutelee vain että premiumia pitäisi saada tms.
Minulla on se ilmaisversio ja en mielellään ota maksullista kun ne mainokset on mukavia kuunnella.
nurmi:
--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari - 23.08.2012 kello on 16:45 ---Osaako kukaan Applehenkilö antaa vinkkiä miksi en saa toimimaan Spotifyä samoilla tunnuksilla Ipadilla kuin
windowsissa , olen kokeillut kotona kolmella koneella ja toimii , ei vain Ipadilla. Huutelee vain että premiumia pitäisi saada tms.
Minulla on se ilmaisversio ja en mielellään ota maksullista kun ne mainokset on mukavia kuunnella.
--- Lainaus päättyy ---
iPadissä toimii vain maksullinen premium. Ilmeisesti luokitellaan mobiili laitteeksi niinkuin kännykätkin.
Jalmari:
--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 23.08.2012 kello on 17:03 ---iPadissä toimii vain maksullinen premium. Ilmeisesti luokitellaan mobiili laitteeksi niinkuin kännykätkin.
--- Lainaus päättyy ---
No just. Ei kyllä tullut mieleenkään että voisi olla noin. :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta