Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
AppStore, iPhone ja iPad
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.11.2011 kello on 08:05 ---Tuskin mun Nokia Booklet on mitenkään isompi kuin ipad (paitsi sentin paksumpi)
--- Lainaus päättyy ---
Täällä on myös Booklet ( se oli sitä aikaa kun kaikki piti olla Nokiaa ;D ) ja onhan se näppärän kokoinen ja ei ole sikäli iPadia ikävä kun kulkee tuo näppäimistökin siinä samassa ja pesee rakenteeltaan monet kokoisensa.
Aika tehotonhan se on mutta siihen peruskäyttöön täysin riittävä. Eikös sulla kahtaenvaihda tuo Booklet ollut jossain vaiheessa myytävänä, mikä oli syynä myyntiin mikäli näin oli ?
Saako sitä GPS-ruutua suurennettua, mieluiten koko näytön kokoiseksi.
K.E.V:
Se oli toinen mikä myynnissä. On nyttenkin ylimääräinen ;D
Laita sinne sd-paikkaan 4gb kortti ja alusta se apumuistiksi. Saa reippaasti vauhtia, lisäksi omani on Win7 Pro, parempi kuin Starter.
Mulla on 4ydin pöytäkone hyvillä mausteilla kotona. Reissussa riittää tuollainen missä kaikki mukana. Ja nopeuskin riittää täysin. Akunkesto ja liitännät + ominaisuudet tärkeämpiä.
Weicco:
storesta löyty jälleen mukava lisä juttu puhelimeen. iMedia share. löytyy myös anteroille.
http://www.imediashare.tv/
sipu:
jibii ...sain yllärinä vanhentumis / joululahjaksi
tuollaisen iPand 2 ja 8) jopa osaan sitä joten kuten
käyttääkkin siis jotenkin 8)
mut noit ohjelmia jos sinne alkaisin lataamaan
niin saako niitä suomen kielisinä ja mistä
en laisinkaan osaa tuota lontoonmurretta :(
joten en uskalla sieltä mitään ladata ..tiedä mitä rupee näyttämään yks kaks ruudusta:o
niin ja tietty vain ne ilmaset lataukset .. :D
ja tykkäisin saada siihen ainakin erittäin tärkeän pasianssipelin jos toisenkin :)
ja jos on muitakin tärkeitä jutskia... voishan niitäkin latailla jos se onnistuis ::)
osaiskos joku tietävä, osaava ja taitava laittaa noita lataus linkkejä ???
kiitoksia etukäteen :D
ps. vielä tuosta iPandista sen verran
et kivasti sujahtaa laukkuun , kun on niin passelin kokonen :)
niinjuu ja nyt siinä on sellanen mengeetilla toimiva suoja sen ruudun päällä
jotta kokosuojaa olen myöskin hakemassa
onko teillä sellaisesta kokemusta ?
Weicco:
^
hae sellainen kuin --> suomenkieliset sovellukset
sieltä löytyy muutamia
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta