Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut "Masi" 10 Sep 2023
  • Eli uutta pitäisi ruveta hommaamaan. Kriteerit eli GPS, IP69, Android, iskunkestävä, minimi 32 gb, mielellään isompi,  muistikortille paikka.
    Hintaa 300 -500 euroa. Puhelin lähtee tilaukseen viimmeistään maanantai aamuna, että ei sen kiireempi.  Sana vapaa.
  • #2 kirjoittanut K.E.V 10 Sep 2023
  • #3 kirjoittanut Karabiilisti 10 Sep 2023
  • Google pixel 6 tai 6pro
    nopee android ilman pakko mainoksia yms
    on jopa IP68 eli veden kestävä.
  • #4 kirjoittanut K.E.V 10 Sep 2023
  • Google pixel 6 tai 6pro
    nopee android ilman pakko mainoksia yms
    on jopa IP68 eli veden kestävä.
    No nimenomaan Nokiat ja Oneplussat on puhtaalla Androidilla ilman pierusovelluksia
  • #5 kirjoittanut reissu 10 Sep 2023
  • No nimenomaan Nokiat ja Oneplussat on puhtaalla Androidilla ilman pierusovelluksia
    Mulla on ollut XR20 hieman runsaan vuoden ja mulle se on ihan ok, valmistus lopetettu ja ehkä XR21 on paranneltu versio. Kun duunin vuoksi joutui Samsungeja säätämään, niin omaksi ostettu piti olla vapaa niistä joka toinen viikko lisääntyvistä "hyvistä tuotekehityksistä" ja näppäristä lisäominaisuuksista . Vain pari pikkujuttua olen kaivannut, mm. kameran laukaisu äänikomennolla.

    Verkkokaupan arvosteluissa on yksi pidempi, pitää aika hyvin paikkansa vanhemmankin mallin kanssa. Pitkä takuu ja pitkään päivityksiä. Tehokkuuteensa nähden kallis.
  • #6 kirjoittanut K.E.V 10 Sep 2023
  • No, eipä ole tehoja kaivannut enempää. Tehokäyttöön on läppäri ja pöytäkone. Tämä tekee kaikki samantien kun näpäyttää, vedenkestonkin kokeilin. Tipautin isoon saaviin ja otin pois vajaan tunnin päästä.
  • #7 kirjoittanut megaman 11 Sep 2023
  • Mielellään ostaisi seuraavan luurin, joka ei olisi kiinassa valmistettu. Voi olla haastavaa. Samsungit lienee korealaisia ja Sonylta löytynee joitain malleja, joita ei ole kiinassa valmistettu.
    Oma Motorola lienee Intiassa kasattu, merkki on silti kiinalaisomisteinen .

    Intia muuten ohitti kiinan jo väkiluvussa.  :o
  • #8 kirjoittanut 88k5 11 Sep 2023
  • 1+ oli oma valintani viime viikolta.

    En todellakaan halua mitään "päällystakkia" kiusaksi - esim. vaimon Samsungissa kuvat ja videot menee sen galleriaan väkisin, josta niitä ei voi suoraan näyttää chromecastissa  Thumbd
    Enkä halunnut enää Nokiaakaan (Hmd global) ..
  • #9 kirjoittanut Hauho 11 Sep 2023
  • Viimeinen Nokia puhelin oli n:o 20. 
    Oli kai nokia organisaation harjoittelua takaisin puhelinbusinekseen.  Uudemmista malleista ei kokemusta.  Palasin Androidiin parin Iphonen jälkeen (niiltä ei löytynyt haluamiani ohjelmia, tietokoneeseeni soveltuvina).  Nykyinen jo vuoden vanha, moderni (silloin) SAMSUNG.
    Toimii hyvin nuo tietsika ja puhelin Lumix -kameran kanssa (Panasonic).
    Itse Lumix kamera ei tykännyt piraatti vara-akusta.  Onneksi aika kestävä oma akkukin.
  • #10 kirjoittanut Pate 11 Sep 2023
  • Minulla on nyt Oneplus 11 ja aivan hyvältä vaikuttaa.
    Kamera Hassebladin kanssa yhteistyössä tehty.
    25.9 tulossa jo Android 14 versio näihin.
  • #11 kirjoittanut K.E.V 11 Sep 2023
  • Ei taida oneplus 11 noin 900€ hinnalla ja vain ip64 vedenkestävyydellä osua hakuehtoihin.
  • #12 kirjoittanut "Masi" 11 Sep 2023
  • Tähän tuli ratkaisu, tulee Halmstadista puhelin kuulemma valmiiksi ohjelmoituna. Siellä kun pitää pyöriä aika raskas seurantaohjelma. Mutta mikä, sen näkee kun paketti tulee ;)
  • #13 kirjoittanut megaman 11 Sep 2023
  • Mikäs se vanha sipannut luuri oli?
Sivuja:
Toiminto