Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus Aquaflex AQWE6 vuotaa vettä hiukan
Lupu:
Hyvä homma, minäpäs laitan yksityisviestiä tulemaan. Thumb
Lupu:
Mistäs palopesien korjaajat hommanneet tuota verkkoa ja minkä kokoisella reiällä, reikävälillä ja paksuudella? Oli tarkoitus teettää mjo:lla, mutta en valitettavasti saa häneen enään yhteyttä niin ei jää vaihtoehdoksi kuin itse korjata tämä palopesä.
Lupu:
Nyt on paloarina purettu ja 2 reikäpeltiä oli täysin rikki. Kempeleestä sain uutta verkkoa El-Met Technologystä, kiitos Röllille vinkistä (täältä foorumilta). Ei ollut reiän koko uudessa ihan sama kuin alkuperäisessä mutta pitäisi toimia sillä myös. Täytyy yrittää saada prässättyä uudet verkot ja kasattua paloarina. Yritin kuvia laittaa mutta oli minun kuvat liian isoja tänne julkaistavaksi. :'(
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Lupu - 6.10.2023 kello on 22:31 ---Mistäs palopesien korjaajat hommanneet tuota verkkoa ja minkä kokoisella reiällä, reikävälillä ja paksuudella? Oli tarkoitus teettää mjo:lla, mutta en valitettavasti saa häneen enään yhteyttä niin ei jää vaihtoehdoksi kuin itse korjata tämä palopesä.
--- Lainaus päättyy ---
Olen ollut 4 viikkoa sairaalassa niin en ole voinut pitää yhteyttä. Rölli tietää miten homma menee, hyvä kun hän auttoi.
Lupu:
OK. Toivottavasti nyt voit jo paremmin vaikka pitkä sairaalareissu takana.
Rölliltä sain paljon hyviä neuvoja ja todella asiallista palvelua Thumb. Enään minulta ei pitäisi puuttua kuin se O-rengas siitä paloarinan päästä (152,07 x 2,62). Myytkö sinä sellaisen minulle vai yritänkö ostatella sieltä Tisan Oy:stä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta