Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Lupu 06 Sep 2023
  • Kiitos vastauksesta! Täytyy yrittää tarkastella se kunhan kerkeän. Saako sinulta ostettua niitä O-renkaita tai lähinnä nyt ainakin sen minkä suosittelit vaihdettavan (palopesän päädyssä)? Onko mahdollista että voisin vaikka soittaa joku päivä sinulle niin saisi kaikki asiat kysyttyä kerralla? Jos mahdollista niin laita puhelinnumerosi vaikka yksityisviestillä. :) Terveisin Ilkka
  • #17 kirjoittanut Lupu 07 Sep 2023
  • Vielä olisi tarvetta hyville neuvoille. Eli otin sen päädyn irti ja sisältä näytti tältä. Omaan silmään tuo sisus (liekö palopesä nimeltään?) näytti hyvältä mutta mitäs sanoo ammattilaiset? Onko tuo "sihti" nyt se mikä näistä palaa joskus rikki(mitä lueskellut) vai onko se vielä syvemmällä uumenissa? Eli pitääkö vielä purkaa enemmän vai riittääkö näiden osien putsaus ja kasaus takaisin? Tuo palopesän päädyn O-rengas pakko varmaan laittaa uusi kunhan saisi jostain. Kiitos jo etukäteen neuvoista.
  • #18 kirjoittanut mjo33400 08 Sep 2023
  • Työnnä sormi kärkien keskelle siihen verkkoon, onko kova vai pehmeä?





  • #19 kirjoittanut Lupu 09 Sep 2023
  • Pehmeältä tuntui sormella painaessa, varmaan vaihtokunnossa ritilä vai liekö useampi ritilä? Mites tuon saa vaihdettua ettei riko mitään muuta pannusta? Vai teetkö sinä näiden korjauksia? Jos teet niin ilmoitteletko.
  • #20 kirjoittanut mjo33400 09 Sep 2023
  • Pehmeältä tuntui sormella painaessa, varmaan vaihtokunnossa ritilä vai liekö useampi ritilä? Mites tuon saa vaihdettua ettei riko mitään muuta pannusta? Vai teetkö sinä näiden korjauksia? Jos teet niin ilmoitteletko.

    Olen yli sata palopesää korjannut. YV:nä sovitaan tarkemmin. Tämmöisiä ne on aukaistuina.


  • #21 kirjoittanut Lupu 09 Sep 2023
  • Hyvä homma, minäpäs laitan yksityisviestiä tulemaan. Thumb
  • #22 kirjoittanut Lupu 06 Oct 2023
  • Mistäs palopesien korjaajat hommanneet tuota verkkoa ja minkä kokoisella reiällä, reikävälillä ja paksuudella? Oli tarkoitus teettää mjo:lla, mutta en valitettavasti saa häneen enään yhteyttä niin ei jää vaihtoehdoksi kuin itse korjata tämä palopesä.
  • #23 kirjoittanut Lupu 17 Oct 2023
  • Nyt on paloarina purettu ja 2 reikäpeltiä oli täysin rikki. Kempeleestä sain uutta verkkoa El-Met Technologystä, kiitos Röllille vinkistä (täältä foorumilta). Ei ollut reiän koko uudessa ihan sama kuin alkuperäisessä mutta pitäisi toimia sillä myös. Täytyy yrittää saada prässättyä uudet verkot ja kasattua paloarina. Yritin kuvia laittaa mutta oli minun kuvat liian isoja tänne julkaistavaksi. :'(
  • #24 kirjoittanut mjo33400 18 Oct 2023
  • Mistäs palopesien korjaajat hommanneet tuota verkkoa ja minkä kokoisella reiällä, reikävälillä ja paksuudella? Oli tarkoitus teettää mjo:lla, mutta en valitettavasti saa häneen enään yhteyttä niin ei jää vaihtoehdoksi kuin itse korjata tämä palopesä.

    Olen ollut 4 viikkoa sairaalassa niin en ole voinut pitää yhteyttä. Rölli tietää miten homma menee, hyvä kun hän auttoi.
  • #25 kirjoittanut Lupu 18 Oct 2023
  • OK. Toivottavasti nyt voit jo paremmin vaikka pitkä sairaalareissu takana.
    Rölliltä sain paljon hyviä neuvoja ja todella asiallista palvelua Thumb. Enään minulta ei pitäisi puuttua kuin se O-rengas siitä paloarinan päästä (152,07 x 2,62). Myytkö sinä sellaisen minulle vai yritänkö ostatella sieltä Tisan Oy:stä?
  • #26 kirjoittanut mjo33400 18 Oct 2023
  • Osta vaan tisalta, he toimittavat nopeasti.
Sivuja:
Toiminto