Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Livohka vai Himmerki?

(1/2) > >>

LT Matkaaja:
Syyslomalla Posiolle, minkälaisia kokemuksia vaanareilla on Livohkan ja Himmerkin leirintäalueista?

putkimies:
 Himmerkissä olen pyörähtänyt. Komeat on rakennukset, massiivinen miljöö. En tiedä mitä kaikkea palveluja niissä on, oli mitä tahansa niin
 minulle ei mitään.
 Vaunupaikat on harvakseen ihan kivassa, luonnonmukaisessa männikkömetsässä hieman peremmällä. Lähelle rantaa ei taida voida paikkaa saada.
 Livohkassa en ole käynyt, esitteen mukaan vaunupaikat tasaisella nurmella ja lähempänä vesistöä. Esitteisiin tutustuen Livohkan polut ja retkeily reitit olisi minulle sopivampi.

  Niin ja Posiolla käydessä Riisitunturilla pitää tietenkin käydä, mieluiten hiukan pidemmällä näkemässä... Ikkunalampi !

 https://retkipaikka.fi/riisin-raapasy-johdattaa-kuvankauniin-ikkunalammen-reunalle-riisitunturin-kansallispuistossa/

mattikoo:
Himmerkissä ekan kerran poikennut joskus reilu 15v sitten, kun uusi (nykyinenkin?) omistaja oli juuri aloitellut. Kolme-neljä kertaa poikennut sen jälkeenkin.
Hyvä maku jäänyt joka kerrasta. Viimeksi pari vuotta sitten talvella, ihan ok toimi tarvittavat palvelut silloinkin.  Thumb

Livohkasta ei kokemuksia. Ja joo, Riisin Rääpäsy on tallusteltu läpi.  :)

porakone:
Himmerki meillä on etappina lähes poikkeuksetta kun ylös-alas ajellaan, se on ihan kiva. Tosta toisesta ei oo kyllä kokemuksia.

mike:
Livohkassa pari kertaa poikennu Oli sillon KTV:n omistuksessa. Rauhallinen perhe paikka oli polkuja kävellä ja vettä kalastukseen. Ruokaa sai ja as vaunu ja autopaikkoja riittävästi. Tiedä mitä sitten nykyään.
Pitääis vielä tänä kautena poiketa. Myös talvella tarkeni autossa hyvin 25 oli pakkasta. Mersun Fiiliksessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View