rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: 10" tabletille teline Ducatoon  (Luettu 7388 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.01.2024 kello on 10:30
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #15 : 6.08.2023 kello on 15:36 »
No niin, tabtelin telineen kysymys kääntyi navigointi ohjelmiin, ok.

Mitä mieltä olette Waze appista?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:29
  • Autossa on pyörät
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #16 : 6.08.2023 kello on 15:38 »
No ei kai mitään. Here löytyy mikä monessa päätelaitteessa ladattuna ja koko Euroopan kartat käytössä. Ilman nettiäkin. Mikä kallista jossain päin Eurooppaa (ei EU alueella)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:59
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #17 : 6.08.2023 kello on 18:39 »
Mitä mieltä olette Waze appista?
Riippuu täysin siitä, missä navigoi. Wazen erinomaisuushan perustuu siihen, että se saa kaikilta Waze-käyttäjiltä tietoa liikenteen sujuvuudesta ja huomioi sen reitityksessä. Samoin kartta-aineiston päivitykset tulee käyttäjiltä. Tästä johtuen Waze on vahvimmillaan suurissa kaupungeissa vilkkaaseen aikaan ja huonoimmillaan syrjäkylillä, joissa se ei välttämättä tiedä edes kaikkia teitä.

Aiemmin käytin Wazea paljon, mutta viime vuodet olen kyllä valinnut mieluummin Google Mapsin. Pari kertaa kävi niin, että Waze vei minut kolarisumppuun, jonka Google olisi osannut kiertää. Ei ollut tarpeeksi Waze-käyttäjiä silloin. Pitäisi oikeastaan taas kokeilla Wazea perusteellisemmin ja katsoa, miten se on kehittynyt.

Vankkurikäytössä peilaan Google Mapsin puhelimesta Android Autolla auton isolle näytölle. Lisäksi minulla on puhelin telineessä ja siinä pyörii Copilot Caravan, joka ottaa huomioon auton mitat. Hyvin jaksaa puhelin pyörittää kahta navia. Jos navit reitittää eri tavalla, yritän selvittää mikä siihen on syynä ja kumpaa uskoa. Esim. painorajoitus, josta Google ei tiedä mitään.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.01.2024 kello on 10:30
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #18 : 7.08.2023 kello on 11:07 »
Riippuu täysin siitä, missä navigoi. Wazen erinomaisuushan perustuu siihen, että se saa kaikilta Waze-käyttäjiltä tietoa liikenteen sujuvuudesta ja huomioi sen reitityksessä. Samoin kartta-aineiston päivitykset tulee käyttäjiltä. Tästä johtuen Waze on vahvimmillaan suurissa kaupungeissa vilkkaaseen aikaan ja huonoimmillaan syrjäkylillä, joissa se ei välttämättä tiedä edes kaikkia teitä.

Aiemmin käytin Wazea paljon, mutta viime vuodet olen kyllä valinnut mieluummin Google Mapsin. Pari kertaa kävi niin, että Waze vei minut kolarisumppuun, jonka Google olisi osannut kiertää. Ei ollut tarpeeksi Waze-käyttäjiä silloin. Pitäisi oikeastaan taas kokeilla Wazea perusteellisemmin ja katsoa, miten se on kehittynyt.

Vankkurikäytössä peilaan Google Mapsin puhelimesta Android Autolla auton isolle näytölle. Lisäksi minulla on puhelin telineessä ja siinä pyörii Copilot Caravan, joka ottaa huomioon auton mitat. Hyvin jaksaa puhelin pyörittää kahta navia. Jos navit reitittää eri tavalla, yritän selvittää mikä siihen on syynä ja kumpaa uskoa. Esim. painorajoitus, josta Google ei tiedä mitään.

Kiitos vastauksesta.

Käytän myös google mapsia. Garmin jäänee pois käytöstä. Ajellaan talven mittaan manner Euroopassa, tämän takia teline tabletille tarvitaan, isompi näyttö. Google mapsin osalta kehno juttu, siinä ei voi valita pois sorateitä. Kaiketi yhdistelmä parista navigointi ohjelmasta antaa toivotun tuloksen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:29
  • Autossa on pyörät
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #19 : 7.08.2023 kello on 12:38 »
Aja Herewego siihen läpyskään, voit valita hiekkatiet pois jne

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:40
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #20 : 7.08.2023 kello on 14:04 »




*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.04.2024 kello on 20:33
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #21 : 12.09.2023 kello on 21:39 »
Ram mount,

Saattaa löytyä, etsin. Kiiitos vinkistä.

Itsekin kaipailisin myös jotain toimivaa telinettä, radio saa peittyä kun ajattelin striimata musiikkia tabletin kautta bluetooth-kaiuttimeen. Nykyinen radiosoitin on joku 2din-koon kiinalainen kosketusnäytöllinen kötöstys, samoin siihen liitetty langallinen peruutuskamera mikä on ollut myös aikamoinen pettymys.


*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:25
Vs: 10" tabletille teline Ducatoon
« Vastaus #22 : 12.09.2023 kello on 22:17 »
Itse olen tulostellut noita telineitä ym eri kulkineisiin ja omistajien tarpeen mukaan 3D tulostimella, huomattavasti huomaamattomampia ja kojetauluun sopivampia on näin saatu, kaikkea ei kaupasta valmiina saa niin tehdään / suunnitellaan sitten itse.