Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Liikenteessä havaittua

<< < (12/18) > >>

Yrjö:
   Viime vuosituhannella hankin ekan kypärän ittelleni, samalla kun lapsille. Ilmeisesti kerran ollut hyötyäkin kun "sukelsin" sarvien yli tiehen selälleni, vain solisluu katkesi.
  Porissa pyöräillessäni olin huomaavinani kypärän selvällä vähemmistöllä, olin ainoa huomioliivin käyttäjä tällä otannalla.

seppoko:
En muista vuotta tapahtumasta Espanjassa. Menin pyörällä kauppaan n. parin kilometrin päässä ja päässä oli tietenkin kypärä, jota käytin varsinkin ulkomailla pyöräillessä. Astuin sisään kauppaan, jossa oli mm. puolen tusinaa miestä. Melkein heti kauppaan astuttuani yksi miehistä näytti sormellaan kypärääni ja sanoi jotain. Silloin "räjähti" kaupassa moinen naurun remakka. Eipä se minua vaivannut mitenkään. Hoidin asiani ja poistuin. Sinne jäi miesporukka ilmeisesti miettimään "hullua turistia". Eikä se saanut minua lopettamaan kypärän käyttöä.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 16.09.2023     kello on 21:48 ---   Viime vuosituhannella hankin ekan kypärän ittelleni, samalla kun lapsille. Ilmeisesti kerran ollut hyötyäkin kun "sukelsin" sarvien yli tiehen selälleni, vain solisluu katkesi.
  Porissa pyöräillessäni olin huomaavinani kypärän selvällä vähemmistöllä, olin ainoa huomioliivin käyttäjä tällä otannalla.

--- Lainaus päättyy ---
No mutta se olikin ”Porissa”

0yxxy0:
Huomio liivit toisaalta kaksipiippuinen juttu. Ne jotka oikeasti ovat tiellä töissä ja liikkuminen poikkeaa normaalista kevyestäliikenteest ä on hyvä että poikkeaa valtavirrasta. Toisaalta se kevytliikennekkin on hyvä että erottuu ympäröivästä maastosta.

hartsakoski:
Kypärää olen käyttänyt vuosia, koulukaveri ajoi kävelyvauhdilla toisen pyöräilijän kans yhteen,kaatui ja löi päänsä asfalttiin.Viisi viimeistä vuotta elämästä pyyhkiytyi pois.Tänä aikana oli avioitunut ja saanut kaksi lasta.Ei ollut vaimolleen helppoa aikaa.Ei kuntoutunut enää työkykyiseksi, mutta aika hyvässä kunnossa olosuhteisiin nähden nyt eläkeläisenä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View