Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Liikenteessä havaittua
Karabiilisti:
Ei tarvi mennä sinne. Ne soittelee mulle aika säännöllisesti parista piiristä liittyen muihin asioihin.
Viimeksi eilen. 8)
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 1.08.2023 kello on 17:43 ---Ei tarvi mennä sinne. Ne soittelee mulle aika säännöllisesti parista piiristä liittyen muihin asioihin.
Viimeksi eilen. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Eli eivät oo saanu kiinni Vielä, montako aikaa oot ollu karussa? ::)
Karabiilisti:
ON siellä tullut käytyäkin...
Viime käynnillä ottivat sorrnenjäljet....
Ja allekirjoituksen
Stara:
Jokos olette kohdanneet liikenteessä kuljetusrobotteja?
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6003699
Itsellä tuli ensimmäinen kohtaaminen jokin aika sitten. Joen rantaa myötäilevällä kelvillä tuli vastaan ko kulkija.
Hiljalleen ajelin poljettavalla kauniina kesäpäivänä ja yht äkkiä säpsähdin, kun vastassa oli outo kulkija. Kuljetusrobotti. Pysähdyin odottamaan kohtaamista. Sieltä se tuli suht hitaasti, mutta varmasti. Keskellä kelviä.
Kymmentä metriä ennen laite pysähtyi. Teki pari suuntaa hakevaa liikettä ja ohitti minut hiljaisella nopeudella oikein siististi!
Eilen olin autolla liikenteessä ja huomasin edessä robotin tulevan suojatietä pitkin ajoradan yli. Pysähdyin hyvissä ajoin ja annoin tietä. Vaan eipä se edennytkään. Jonkun aikaa odoteltuani lähdin hitaasti etenemään ja robotti odotteli kaistojen välisellä korokkeella omaa vuoroaan.
Robotit ovat tätä päivää liikenteessä, tahdommepa, tai emme".
volvo:
kyllä ne sähköiset tulee kun on poliitesisti päätty. esim, saksassa tehtiin 200 miljoonalla mootoritien päälle ajolankoja että rekat voivat ladata akkuja ja ajaa samalla säköllä. nyt ne puretaan kun ei niitä käytä kukaan. kyllä tämä sähöinen siirtyminen on mailman pelastus kun ei lasketa infran rakentamista mukaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta