Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Leiriytyminen mihin vain

<< < (2/5) > >>

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 31.07.2023     kello on 16:10 ---^

Mitä tarkoittaa "pollata"?

--- Lainaus päättyy ---
Estää, on varmaan lainasana.

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

Karabiilisti:
noita kieltoja on enempi kunnissa joissa majoitusyrittäjiä jotka koittaa saada kaikki maksulliselle alueelleen.... joten eikun kaasua ja seuraavaan kuntaan kauppaan.

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 31.07.2023     kello on 17:19 ---noita kieltoja on enempi kunnissa joissa majoitusyrittäjiä jotka koittaa saada kaikki maksulliselle alueelleen.... joten eikun kaasua ja seuraavaan kuntaan kauppaan.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 31.07.2023     kello on 17:19 ---noita kieltoja on enempi kunnissa joissa majoitusyrittäjiä jotka koittaa saada kaikki maksulliselle alueelleen.... joten eikun kaasua ja seuraavaan kuntaan kauppaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kerimäellä ei ole Campingia, naapurikunnista löytyy

Taitaa olla pak4nightissa paikka, ainakin uimarannan vieressä on 6:lle paikat

Hesus:
kun laitetaan yöpymyskiellot tai parkkikiellot yöaikaan, niin on se ainakin hyvä keino saada kaikki vähänkin järkevät aikuiset pois sieltä, niin saa mopopojat sun muut ongelmanuoret rauhassa rikkoa pukukopit, roskata ja sutia rantahiekat kuopille  ::)

Sitä se on kun ilmaiset valvovat silmät ei kiinnosta. mukavampi ripustella kieltoja ja vaikka valvontakameroita.

Oon ihmetellyt tätä huoltoasemillakin kun laitetaan yöks parkkikiellot. Ilmaiseksi vois saada rahtiautoja pihaan, kun yöllä kuuluu ääniä niin kun rahtarit herää ja katselee tilannetta, varmasti soittaa häkeen jos on jotain sitä vaativaa.

Mutta ei. antaa kaiken maailman Fast&Furious -driftaajat suditella asfaltit piloille vaan rauhassa samaan aikaan kun pipopäät spreijaa kirkkoveneitä seiniin.

Pääasia on ettei kukaan vaan siellä j*malauta nuku!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View