Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Milloin kannattaisi mihinkin päin suunnata?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.02.2024 kello on 10:22 ---Ihan siinä terminaalin yläpuolella on parkkipaikka, siellä olen joskus odotellut laivaa ja renkaan vaihtanut ;)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo paikka kuulostaa jo riittävän askeettiselta... :)
Vielä kun saisi jotkin koordinaatit. Mulla kun on tapana eksyä ja varsinkin pimeällä.
K.E.V:
Lukee Sari Berner talon seinässä. Mikäli sitä tarkoitettiin. Itse ajan aina Hampurin ohi.
"Masi":
Kun ajetaan satamasta ulos, niin ensimmäiset liikennevalot oikeaaan ja tien päätyyn, sitten eikun itse valitsee mihin parkkiin menee, umpikuja.
matkaa laivasta 1,7 km . Kirjoita Gps:ään ; Hafenterminal Travemünde, Zum Hafenpl. 1, 23570 Lübeck, Duitsland
Ei tosin Citti-marktiinkaan ole kuin reipas 10 km.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.02.2024 kello on 16:25 ---Kun ajetaan satamasta ulos, niin ensimmäiset liikennevalot oikeaaan ja tien päätyyn, sitten eikun itse valitsee mihin parkkiin menee, umpikuja.
matkaa laivasta 1,7 km . Kirjoita Gps:ään ; Hafenterminal Travemünde, Zum Hafenpl. 1, 23570 Lübeck, Duitsland
Ei tosin Citti-marktiinkaan ole kuin reipas 10 km.
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Kiitti...
Jos on sama, mitä P4N tarjoaa, niin 6 € vuorokausi ja toiletti löytyy.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.02.2024 kello on 16:36 ---Ok. Kiitti...
Jos on sama, mitä P4N tarjoaa, niin 6 € vuorokausi ja toiletti löytyy.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, satamakonttorin ovet on auki läpi vuorokauden eli sinne pääsee wc ja kahvillekkin jos tarvitsee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta