Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Kitkarenkaat ... aikapommi
K.E.V:
Minkähän takia uusien korttien saajat käy harjoittelussa tuollaisilla radoilla ennenkuin menevät kortin kanssa liikenteeseen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 8.07.2023 kello on 07:52 ---Minkähän takia uusien korttien saajat käy harjoittelussa tuollaisilla radoilla ennenkuin menevät kortin kanssa liikenteeseen.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se rataharjoittelu jo lopetettu...
Sipilän hallitus halpuutti koulutuksen. Korttiopetus hoidetaan suurimmaksi osaksi etänä ja simulaattorilla.
K.E.V:
Jaa, en tiedä. Itse käytin tytärtä tuolla kun toimin ajo-opettajana.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.07.2023 kello on 08:43 ---Eikös se rataharjoittelu jo lopetettu...
--- Lainaus päättyy ---
No jaa. Itse tässä par'aikaa opetan tutulle isoa A-korttia ja kyllä se käsittelykoe yhä vain on pakollinen osa tuon kortin saantia jarrutuksineen ja väistöineen kaikenkaikkiaan 5 erilaista keilarataa. Juuri siksi tuolla Tattiksen harjoittelualueella onkin tänä kesänä tullut piipahdettua "hiukka" normaalia useammin ;D
Tavallisessa B-kortissa tuota käsittelykoetta ei (enää) olekaan, mutta varsinkin näin karavaanari-forumille sopivalla BE-kortilla tuollainen koe yhä on. Tosin tuossa on ajamista vain keilaradalla ns. kulman taakse peruuttaminen, mutta koe kuitenkin.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 8.07.2023 kello on 09:07 ---No jaa. Itse tässä par'aikaa opetan tutulle isoa A-korttia ja kyllä se käsittelykoe yhä vain on pakollinen osa tuon kortin saantia jarrutuksineen ja väistöineen kaikenkaikkiaan 5 erilaista keilarataa. Juuri siksi tuolla Tattiksen harjoittelualueella onkin tänä kesänä tullut piipahdettua "hiukka" normaalia useammin ;D
Tavallisessa B-kortissa tuota käsittelykoetta ei (enää) olekaan, mutta varsinkin näin karavaanari-forumille sopivalla BE-kortilla tuollainen koe yhä on. Tosin tuossa on ajamista vain keilaradalla ns. kulman taakse peruuttaminen, mutta koe kuitenkin.
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Käsittelykokeet on aivan eri asia...
Onhan iät ajat ollut ajokoe, joissa pitää osata ajoneuvon käsittelyä. Rata-ajo, joka kuului kaksivaiheiseen on menneen talven lumia. Liukkankelin radat suuremmalti lakkautetaan ja tilalle tulee vaikka asuntoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta