Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kitkarenkaat ... aikapommi

<< < (34/41) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: KM1ka - 11.12.2023     kello on 20:56 ---Nastoja en kaipaa, enkä varsinkaa sitä rapinaa,

--- Lainaus päättyy ---

Sulla on kinnerissä huono äänieristys....    8)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.12.2023     kello on 16:19 ---Epäselvää on edelleen, missä noita esittelemiäsi merkkejä oikein käytettäisiin?

--- Lainaus päättyy ---

Kuten sanoin, itse ainakaan en ole noita uusia merkkejä kohdannut missään, mutta ihan samalla tavalla tuolla merkillä asetetun nopeuden alitus ilman pätevää liikennesyytä on liikennevirhemaksun aihe ihan siinä missä sen tavallisenkin tikkarin lukeman ylitys. Ja jos tuota tavallisen ylittämistä kutsutaan ylinopeudeksi, niin miksiköhän ihan itse kutsuisit tuon sinisen tikkarin nopeuden alitusta?

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.12.2023     kello on 22:00 ---Kuten sanoin, itse ainakaan en ole noita uusia merkkejä kohdannut missään, mutta ihan samalla tavalla tuolla merkillä asetetun nopeuden alitus ilman pätevää liikennesyytä on liikennevirhemaksun aihe ihan siinä missä sen tavallisenkin tikkarin lukeman ylitys. Ja jos tuota tavallisen ylittämistä kutsutaan ylinopeudeksi, niin miksiköhän ihan itse kutsuisit tuon sinisen tikkarin nopeuden alitusta?

--- Lainaus päättyy ---

Alinopeudeksi ja vain siellä liikennemerkin vaikutusalueella. Jos sellainen jossain on, ei muualla.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 11.12.2023     kello on 22:44 ---Alinopeudeksi ja vain siellä liikennemerkin vaikutusalueella. Jos sellainen jossain on, ei muualla.

--- Lainaus päättyy ---

Juu näin sitä minäkin, mutta ilm. tsahkalilla on joku toinen, ihan oma nimityksensä tälle ???

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 12.12.2023     kello on 07:48 ---Juu näin sitä minäkin, mutta ilm. tsahkalilla on joku toinen, ihan oma nimityksensä tälle ???

--- Lainaus päättyy ---

Tässä on jo tullut selväksi, että olet niitä, joiden mukaan 'tikkari' merkitsee alinta sallittua nopeutta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View