Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vs: Suunnitelmia ja reissuja tulevaisuudessa
Vaeltaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.06.2023 kello on 11:46 ---Joo, kyllä nyt matkailu loppui tolokun autolla. Kyllä näkyy olevan merkitystä kumpaan kohtaa lekuri ruksin laittaa. Soa tiijä mikä tästä nyt tulloo.
Voi viddu sentään. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Älä lannistu. Käy toisella lääkärillä tarkistuttamassa ajokuntosi. Voi hyvinkin tulla hyväksyntä ABC kortille.
Ossi66:
Ompa harmi homma. Joku saa nyt hyvän auton - jos ei jää kausipaikka-autoksi 😆
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja - 29.06.2023 kello on 17:23 ---Älä lannistu. Käy toisella lääkärillä tarkistuttamassa ajokuntosi. Voi hyvinkin tulla hyväksyntä ABC kortille.
--- Lainaus päättyy ---
En millään enää jaksa taistella. Olen nyt kallistunut sille linjalle, että kun saan entisen myytyä. sitten saman tehtaan Arto olisi mieleen. :)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.06.2023 kello on 12:53 ---En millään enää jaksa taistella. Olen nyt kallistunut sille linjalle, että kun saan entisen myytyä. sitten saman tehtaan Arto olisi mieleen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Pittäähän sun reissuun päästä.. Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.06.2023 kello on 12:53 ---En millään enää jaksa taistella. Olen nyt kallistunut sille linjalle, että kun saan entisen myytyä. sitten saman tehtaan Arto olisi mieleen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa ois nuperokuljin, etuvetoinen vielä. Hyvin pääsee, itsekin yli 40.000km ajanut 2v aikana
https://www.miseva.fi/autot/niesmannbischoff-arto/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta