Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vs: Suunnitelmia ja reissuja tulevaisuudessa

<< < (4/6) > >>

Aakku:
Minä ainakin luovun raskaista luokista seuraavassa syynissä...

Koko ajokortti-ikäni olen ajanut raskaita yhdistelmiä ja linja-autoja. Nyt ihannoin pieniä, kevyitä ja ketteriä autoja.

megaman:
Parin eläkeläis-bussikuskin kyydissä ollut ja näillä on ollut selkeä näyttämisenhalu, että nopeus on edelleen tallella. Viimeisin kokemus oli sitten, kun tultiin laivalta ja mentiin kotia kohti pitkin Tuusulan motaria ja välillä noustiin näille rampeille, joissa on pysäkkejä. Kuski veti kolmion takaa sitten erään Opelin eteen, joka tuli kylkeen ja matka jatkui opel-miehellä ambulanssilla. 😢

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 30.06.2023     kello on 21:07 ---Parin eläkeläis-bussikuskin kyydissä ollut ja näillä on ollut selkeä näyttämisenhalu

--- Lainaus päättyy ---

Sitä tuntuu olevan liikkeellä...

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 30.06.2023     kello on 18:24 ---https://www.nettikaravaani.com/hymer/dethlefs-544/1614728

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiintoinen malli?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 30.06.2023     kello on 20:46 ---Itse kyllä luovuin Ckortista vapaa ehtoisesti kun ei rivarin parkkiin tosiaan sovi tolkun autoa! Kyllä vaan harmittaa mut minkäs teet! Eipä tarvii joka toinen vuosi käydä syynissä vaikka kyl kait se olis tarpeen ku ikää on.

--- Lainaus päättyy ---

Minä kävin kerran kahden vuoden välillä uusimassa kortin. Mutta sitten päätin vapaaehtoisesti luopua CE:stä, varsinkaan kun ei tiettävästi tulisi tarvetta sille ja tottunut nuperoautoihin jo kauan sitten. Mutta ymmärrän hyvin närästyksen kun joutuu luopumaan tolkuttomista autoista rahvaan menopeleihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View