Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
onko meitä tällä muitakin , kuin me maan asukit ?
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.10.2011 kello on 22:37 ---Minua huvittaa vielä enemmän ihmiset jotka kuvittelee olevansa ainuita tässä pikku maailman kaikkeudessa mitä tähän asti ollaan saatu kartoitettua.Kylläh än se on satavarma että tuolla jossain on muutakin elämää kuin tämä meidän pikkuplaneetta ja vajavainen tekniikka. 8)
Se on joskus kiva ajatella että tämä meidän tuntema maailmankaikkeus on vaikka 100000 valovuotta ylöspäin mutta mitäs sen jälkeen on :D
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa huomioida että ovat eri asioita, onko maailmankaikkeudess a muualla (älyllistä, mitä tämäkin tarkoittaa?) elämää, ja että käykö se elämä täällä maapallolla visiitillä lentävin lautasin ;)
Jos ihmiskuntaa voi käyttää minkäänlaisena referenssinä älyllisestä elämästä, tuntuu aika epätodennäköiseltä että mikään vieras sivilisaatio olisi olemassa niin pitkään että niille tulisi mahdolliseksi planeettakuntien välinen avaruusmatkustamine n ;)
Vemppu:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 24.10.2011 kello on 12:10 ---Mikä osoittaa sen, että muualla on todella älyllistä elämää?
--- Lainaus päättyy ---
No se että eivät ole ottaneet yhteyttä...
Muutakin elämää on kuin me pikku reppanat täällä pikku pallerolla mutta se, minkälaista tuo elämä on, onkin sitten ihan arvoitus.
Muurahainen pesässään tuskin ymmärtää sitä mitä kaikkea ympärillä on mutta omassa piirissään saattavat tuumia hyvinkin että ollaanpa me isoja ja ainutlaatuisia :-) Samoin voi olla meidän kanssamme > saatamme olla jonkun vähän isomman terraarion takanurkka mutta hei; mitä väliä jos ollaan itse tyytyväisiä eikä tiedetä paremmasta :P
vippe:
Elollisia joo, varmasti, mutta tosiaan kuten täällä jo ollaan mainittu, millaista?
Tuo kuva tai video ..hyvä kuvamanipuloinit ;D
Uskoohan joku/jotkut johonkin jumalaan/piruun/allahii....miks ei uskois mitä muka näkee.. Mä en usko ennen ku voin käsilläni koittaa!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 24.10.2011 kello on 15:51 ---Elollisia joo, varmasti, mutta tosiaan kuten täällä jo ollaan mainittu, millaista?
Tuo kuva tai video ..hyvä kuvamanipuloinit ;D
Uskoohan joku/jotkut johonkin jumalaan/piruun/allahii....miks ei uskois mitä muka näkee.. Mä en usko ennen ku voin käsilläni koittaa!
--- Lainaus päättyy ---
niin nuo uskon asiatkin ovat niitä joista ei ehkä kandee alkaa kinaamaan vaikka itse niihin kaikkiin uskonkin ...mutta ymmärrän , et jokainen omalla tavallaan uskoo mihin uskoo ...en ketään niistä ole tuomitsemaan .. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.10.2011 kello on 17:44 ---niin nuo uskon asiatkin ovat niitä joista ei ehkä kandee alkaa kinaamaan vaikka itse niihin kaikkiin uskonkin ...mutta ymmärrän , et jokainen omalla tavallaan uskoo mihin uskoo ...en ketään niistä ole tuomitsemaan .. :)
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut kun tarpeeksi pitkään juopottelevat,näkevät vaalean punaisia norsuja !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta