Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Arska 16 Jun 2023
  • Mulla huawei känny jonka netti pitäis saada yhdistettyä lennovon tablettiin. Mitä teen?
  • #2 kirjoittanut mjh48 16 Jun 2023
  • Pistä kännykästä hotspot (tai minkä nimien siinä lienee) päälle
    Eli tee kännykästä langaton tukiasema
    Pitäisi onnistua myös USBllä, mutta en tunne androidia mitä siinä pitää laittaa päälle nettijakoa varten.
  • #3 kirjoittanut K.E.V 16 Jun 2023
  • Ei kai usb:tä sentään. Huihaista internet jako päälle, katsoo mikä on salasana ja tabusta wlan haku päälle. Katsoo wlanin nimen, syöttää salasanan. Siinä on kaikki
  • #4 kirjoittanut retkeilijä 16 Jun 2023
  • Minulla DNA mokkula kujeskelee useimmiten mukana kahdessa asunnossa läppäreiden ja Huaway tapletin nettinä. Nokian kännykkä toimii nettinä myös kummallekin em laitteelle tarvittaessa. Vaunussa ei ole nykyisin edes läppäriä mukana, vain tabletti. Noilla wifi toimii myös telkun Yle areenan katseluun sekä musiikin kuunteluun SaundBar laitteella kännykästä bluetooth liitännällä.
    Juniori tukihenkilönä ja yhdistelee etänä.
  • #5 kirjoittanut Arska 16 Jun 2023
  • Ei kai usb:tä sentään. Huihaista internet jako päälle, katsoo mikä on salasana ja tabusta wlan haku päälle. Katsoo wlanin nimen, syöttää salasanan. Siinä on kaikki
    No nyt onnistui, kiitos kaikille
  • #6 kirjoittanut mjh48 16 Jun 2023
  • Ei kai usb:tä sentään. Huihaista internet jako päälle, katsoo mikä on salasana ja tabusta wlan haku päälle. Katsoo wlanin nimen, syöttää salasanan. Siinä on kaikki

    Tuo, mitä kannattaa käyttää riippuu paikasta eli wlan verkkojen määrästä
    Minulla on kotona USB-yhteys liki tuplasti wifiä nopeampi.
    Wifi taajuuksissa on meillä tungosta siinä ei ole yhtään tyhjää kanavaa ja on siksi hitaampi, kun kaikki koettavat viestiä oman tukiasemansa kanssa.
Sivuja:
Toiminto