Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Adblue -vinkki
vesakaartti:
Kuten varmaan videosta huomasitte, tämäkin video on tehty kaupallisessa yhteistyössä Etelä-Porvoon nymfomaaniyhdistyks en kanssa...hinnan kaivoin netistä, ettei tarvi kaikille kysyjälle erikseen vastata😅👍
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 14.06.2023 kello on 12:34 ---Miksi tuohon vinkkiin tarvitaan youtube video???
Mainosten takia?
--- Lainaus päättyy ---
Internetin sisällöstä 99% turhaa. Niinkuin tämä viestikin ::)
mjh48:
Minun mielestä reissu- ja maisemavideot on ok, tosin niistäkin suodatan mainokset.
Olen vain tottunut jakamaan ja saamaan vinkit ilman mainoksia
Olen ehkä vanhanaikainen kun olen käsittänyt näiden karavaanareiden keskustelufoorumeid en olevan kavereiden auttamiseen ja avun kyselyyn keskittyviä.
Jos nämä alkavat toimia mainoskanavina, poistun hiljaa takavasemmalle.
Tämän sivuston ylläpitäjällä toki on oikeus mainostamiseen, varsikin kun tämän käyttö ei kustanna meille käyttäjille mitään, tosin häneltä mainoksia ei ole näkynyt.
Aakku:
Piti oikein katsoa, mihin tuollaista pumppua tarvitaan...
Liekö Ducatossa täyttö pahassa paikassa, kun minun Experttiin menee 10 litran kannu ihan täyttöputkella lorottamalla nopeasti, eikä tipaakaan tahraa. Tosin nykyisin kippaan vain 4 litran kannullisen, koska ainakin PSA:n Adblue laitteisto vioittuu helposti. Ajatus on, että piripintaan täytetty säiliö saattaa vuotaa ja tuhota elektroniikan.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.06.2023 kello on 20:42 ---Ajatus on, että piripintaan täytetty säiliö saattaa vuotaa ja tuhota elektroniikan.
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon on se ns. virallinen korjaus vaihtaa AdBlue säiliön korkki ventilliseen, jolloin säiliöön ei pääse muodostumaan painetta joka rikkoisi sen elektroniikan tiivisterenkaan. Toisekseen säiliö taitaa olla 17 litraa tms. joten kun systeemi ilmoittaa siellä olevan enää esim. 2500km ajoa vastaava määrä (siis alle 3 litraa), niin melko huoletta sinne saa sen 10 litrasen kipata, eikä ole säiliö vielä lähellekään piripinnassaan ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta