Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupullojen sijainnin merkitseminen
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 13.06.2023 kello on 14:24 ---Aika monesa vekottimessa on kaasukaappi takatallissa ja kas kummaa vaatimusten mukaisia ovat ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jos ollenkaan luit niin kertoi pitävänsä kaasupullojaan takatallissa. ;) ;) ;) ;) ;)
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.06.2023 kello on 12:54 ---Aukeaahan se vaikka kirveellä....
Meillä vaan on takatallissa yleensä muutakin kun kaasupullot.
--- Lainaus päättyy ---
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 13.06.2023 kello on 14:10 ---
Mahtaako takatallisi täyttää kaasupullojen säilytysvaatimukset?
Meillä on kaasukaapissa vaan kaasupullot.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla edellisessä autossa oli käynti kaasukaappiin takatallin kautta. Kaappi oli täysin määräysten mukainen, tuuletus ulos lattian kautta ja eristetty kaikista sisätiloista.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.06.2023 kello on 14:39 ---Mulla edellisessä autossa oli käynti kaasukaappiin takatallin kautta. Kaappi oli täysin määräysten mukainen, tuuletus ulos lattian kautta ja eristetty kaikista sisätiloista.
--- Lainaus päättyy ---
Tämäpä kertoikin pitävänsä kaasupullojaan takatallissa.
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.06.2023 kello on 12:54 ---Aukeaahan se vaikka kirveellä....
Meillä vaan on takatallissa yleensä muutakin kun kaasupullot.
--- Lainaus päättyy ---
Hesus:
Aika vänkäämistä taas.
Mielestäni suurin ongelma olisi peltikuorisissa, missä kaasupullojen säilytystila on takaovien takana. Eli jos ne pitää auki niin on suora käynti sisään tupaan.
88k5:
Aina on ollut mulla eri kulkimissa laivamatkan ajan kaasupullotilan ovi lukitsematta, mutta ei koskaan auki 8)
Muistaakseni suomalaiset "kaasusäännöt" vaatii oven ulkopuolelle tarran (joka tulee tarra-arkissa mitä täällä myydään; ilmanvaihto X hlölle, 30mbar jne.): "Pääsulku".
Kaiken näköisiä tarraoja/sinettejä eri laivayhtiöt vaativat laitettavaksi, mm. ruotsissa "salmiakissa" teksti: gasol
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta