Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasupullojen sijainnin merkitseminen

<< < (3/5) > >>

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 13.06.2023     kello on 14:24 ---Aika monesa vekottimessa on kaasukaappi takatallissa ja kas kummaa vaatimusten mukaisia ovat ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jos ollenkaan  luit niin kertoi pitävänsä kaasupullojaan takatallissa. ;) ;) ;) ;) ;)

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.06.2023     kello on 12:54 ---Aukeaahan se vaikka kirveellä....
Meillä vaan on takatallissa yleensä muutakin kun kaasupullot.

--- Lainaus päättyy ---

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 13.06.2023     kello on 14:10 ---
Mahtaako takatallisi täyttää kaasupullojen säilytysvaatimukset?

Meillä  on kaasukaapissa vaan kaasupullot.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla edellisessä autossa oli käynti kaasukaappiin takatallin kautta. Kaappi oli täysin määräysten mukainen, tuuletus ulos lattian kautta ja eristetty kaikista  sisätiloista.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.06.2023     kello on 14:39 ---Mulla edellisessä autossa oli käynti kaasukaappiin takatallin kautta. Kaappi oli täysin määräysten mukainen, tuuletus ulos lattian kautta ja eristetty kaikista  sisätiloista.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäpä kertoikin pitävänsä kaasupullojaan takatallissa.

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.06.2023     kello on 12:54 ---Aukeaahan se vaikka kirveellä....
Meillä vaan on takatallissa yleensä muutakin kun kaasupullot.

--- Lainaus päättyy ---

Hesus:
Aika vänkäämistä taas.

Mielestäni suurin ongelma olisi peltikuorisissa, missä kaasupullojen säilytystila on takaovien takana. Eli jos ne pitää auki niin on suora käynti sisään tupaan.

88k5:
Aina on ollut mulla eri kulkimissa laivamatkan ajan kaasupullotilan ovi lukitsematta, mutta ei koskaan auki  8)

Muistaakseni suomalaiset "kaasusäännöt" vaatii oven ulkopuolelle tarran (joka tulee tarra-arkissa mitä täällä myydään; ilmanvaihto X hlölle, 30mbar jne.): "Pääsulku".

Kaiken näköisiä tarraoja/sinettejä eri laivayhtiöt vaativat laitettavaksi, mm. ruotsissa "salmiakissa" teksti: gasol

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View