Tekniikkakeskustelut > Alde
Vahingoitanko Alde 3010:ä?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 23.10.2011 kello on 22:17 ---Meidän Alden ohjevihkossa sanotaan selvästi, että saa käyttää vaikka ei vettä olisikaan. Patteriverkoston neste toki pitää olla, muuten tulee vahinkoa ;)
Sitä vedenlämmitystä ei myöskään saa pois päältä, kuten todettua, vaan se vesi lämpenee siinä "sivussa" kun pannu lämmittää.
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni se vesi ei mene sinne pannuun ensinkään jos et käännä hanaa lämpimän puolelle notta ei siellä mitään lämpiäkkään jos et halua.Toki silloin kun jätät vaunun kylmäksi niin varmuuden vuoksi laita se hana pannun juurelta auki ja kaikki hanat puoleenväliin auki jotta putket saa ilmaa jos jostain systä on pikku liru päässy pannuun.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.10.2011 kello on 22:31 ---Käsittääkseni se vesi ei mene sinne pannuun ensinkään jos et käännä hanaa lämpimän puolelle notta ei siellä mitään lämpiäkkään jos et halua.Toki silloin kun jätät vaunun kylmäksi niin varmuuden vuoksi laita se hana pannun juurelta auki ja kaikki hanat puoleenväliin auki jotta putket saa ilmaa jos jostain systä on pikku liru päässy pannuun.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä meillä ainakin menee, en tiedä missä tulee raja vastaan, mutta jos varaaja on tyhjä ei kylmääkään vettä saa kunnolla vaan se nimenomaan valuu alempana olevaan varaajaan. Onhan siellä varaajassa se jokin ilmausletku, jospa se ylimääräinen ilma karkaa sitten sitä kautta?
Eli mun käsitykseni mukaan jos haluaa estää veden pääsyn varaajaan tarvitsee erillisen venttiilin varaajaa syöttävään letkun haaraan.
AV64:
Kyllä mulla erillinen symboli ohjain taulussa lämpimälle käyttövedelle.toimi nto ON/OFF.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 24.10.2011 kello on 20:52 ---Kyllä mulla erillinen symboli ohjain taulussa lämpimälle käyttövedelle.toimi nto ON/OFF.
--- Lainaus päättyy ---
Alde 3010? Kannattaa tarkastella ko. pannun rakennetta, niin ymmärtää ettei sitä käyttöveden lämpötilaa voi erotella muun pannun lämpötilasta :o
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 24.10.2011 kello on 20:52 ---Kyllä mulla erillinen symboli ohjain taulussa lämpimälle käyttövedelle.toimi nto ON/OFF.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös silloin huonetermostaatti pudoteta pois käytöstä, pannu elää omaa elämäänsä kuten aiemminkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta