Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Paljonko menee maksua moottoripyörän peräkärrystä?
jermu:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 27.05.2023 kello on 20:14 ---Itse asiassa jossain muistelen kohdanneeni alueen, jossa oli erikseen etuteltalliset ja -teltattomat vaunupaikat, muistaakseni jopa erihintaisetkin, mutta en vain muista missä ???
--- Lainaus päättyy ---
Rastilassa ainakin tämä käytäntö.
Eipä ole tullut vastaan paikkaa jossa olis peräkärrystä tai toisesta henkilöautosta lisämaksua peritty.
kimi:
Olen kyllä jossakin nähnyt alueen jossa toisen auton tai peräkärryn pitäminen vaunun vieressä ei ole sallittu van ne pidetään parkkipaikalla.
88k5:
Luin aiemmin, että kyse oli moottpripyörän perässä vedettävästä kärrystä, mutta kyse onkin ilmeisesti matkailuauton perässä vedettävästä kärrystä, jossa se mp majailee.. junana vaunun perässä ei kait suomilandiassa ratsasteta.
Olen vetänyt kuomukärryä, autotraileria (jossa auto päällä) ja 7m venettäkin m-auton perässä yöpyessäni yleisillä ja sfc-leirintäalueilla. Koskaan en ole mitään ylimääräistä joutunut maksamaan kärrystä. Muistaakseni kerran joutunut jättämään portille p-paikalle (vaikka ei ollut sesonki). Aina olen kuitenki irrottanut koukusta ja pitänyt auton sivulla. Rekka/huoltoasemaparkissa taas pitänyt yhdistelmän pitkänä..
Masa matkailija:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.05.2023 kello on 11:09 ---Olen kyllä jossakin nähnyt alueen jossa toisen auton tai peräkärryn pitäminen vaunun vieressä ei ole sallittu van ne pidetään parkkipaikalla.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä kausipaikkalaiset pitää veturin tms parkkialueella. Vieraat pitää vaunun edessä, toki vieraspaikat onkin paraalla paikalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta