Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Paljonko menee maksua moottoripyörän peräkärrystä?

(1/3) > >>

Kysyn:
Mulla ei ole kokemusta karavaanailusta, mutta tekisi mieli kokeilla yhdistää se moottoripyöräilyyn sillä tavalla, että vetäisin pärrää perässä kärryssä. Kärry on pieni ja sitä voi purkaa (suunniteltu sellaiseksi), joten ihan hirveästi se ei tilaa vie, mutta meneekö siitä silti leirintäalueilla täyden paikan maksu?

Kärry on tuollainen pieni.

https://www.trelex.de/media/12387/catalog/MT1%20(11).JPG?size=600

Sekä Suomen että ulkomaiden tilanne kiinnostaa.

Kiitos jo etukäteen mahdollisille vaivannäkijöille.

käpynotko:
Varmaa tietoa ei ole mutta luulen että ei mene mitään maksua ainakaan Suomessa.

Yrjö:
  Kovin vähän alueilla olen ollut. Sen havainnon olen tehnyt: Teltta + henkilöauto sama kun, Teltta + polkupyörä, sama kun henkilöauto + vaunu. Ilman sähköä tietenkin, sähkö 5 ekee kesällä. Kai se moottoripyörä+ kärry+teltta samaan menee? Tietenkin pitää paikasta kysyä.

HiTec:
Ainakin tuolla meidän kausipaikka-alueellamme maksu menee about per nuppi/ruokakunta, se on ihan sama onko sulla siinä vaunu ja vaikka venetraikkukin vielä veturin lisäksi samoilla mestoilla etutelttoineen ja terasseineen, lisämaksua ei mene. Monasti meilläkin ollut vielä muksuilla oma teltta meidän majapaikkamme kyljessä omine leirintäalueen lappuineen yms. täysin lisämaksutta Thumb

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 27.05.2023     kello on 08:09 ---Ainakin tuolla meidän kausipaikka-alueellamme maksu menee about per nuppi/ruokakunta, se on ihan sama onko sulla siinä vaunu ja vaikka venetraikkukin vielä veturin lisäksi samoilla mestoilla etutelttoineen ja terasseineen, lisämaksua ei mene. Monasti meilläkin ollut vielä muksuilla oma teltta meidän majapaikkamme kyljessä omine leirintäalueen lappuineen yms. täysin lisämaksutta Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuo oikein. Jotenkin verrattavissa siihen, että vuokratalosta voisi vapaasti valita mikä asunto vaan ja hinta olisi sama, oli sitten pieni yksiö tai 5h+k.
Henkilömaksu on mielestäni oikeudenmukainen. Henkilömaksun lisäksi joku suhteutettu korvaus pitäisi myös maksaa käytetyn maapohjan mukaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View