Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Uudenlaiset kaulukselliset teräspullot: Kokemuksia
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.05.2023 kello on 21:30 ---Just kävin tarkistamassa. Tuossa pihalla mulla on kaksikahvainen pullo 10,8kg. Eipä juurikaan kevyempiä teräspulloja ole mulla ollut.
Ostaessa en pyydä kahvojen mukaan, vaan painon mukaan. Perustelen pyyntöä ikääntymiselläni. Yleensä olen saanut n.11 kiloisen pullon.
--- Lainaus päättyy ---
Saman päätelmän tehnyt noista 2 kahvaisista. ja kinuan niitä jos kaapissa näen..
Ja muiden mielipiteiden arvostelija taas liikkeellä Thumbd
Ossi66:
Hyvä että te muut haluatta niitä keveitä - minä pyydän aina rengasmallin, jotta saa enempi keulapainoa samalla hinnalla ;D
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.05.2023 kello on 21:30 ---Just kävin tarkistamassa. Tuossa pihalla mulla on kaksikahvainen pullo 10,8kg. Eipä juurikaan kevyempiä teräspulloja ole mulla ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Täälläpäin olen muutaman kerran saanut alle 10 kiloisen. Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.05.2023 kello on 10:46 --- Kannattaako turhaan aloitukseen kirjoittaa turhaa vastausta?
--- Lainaus päättyy ---
Näköjään "erään" on kannattanut kirjoittaa puoli tusinaa vastausta, turhaan aloitukseen, Thumbd
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 23.05.2023 kello on 22:37 ---Täälläpäin olen muutaman kerran saanut alle 10 kiloisen. Thumb Näköjään "erään" on kannattanut kirjoittaa puoli tusinaa vastausta, turhaan aloitukseen, Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Mikä on aloitus joka ei ole turha? Aloitus koski venttiilin kaulusta, ei painoa. Ymmärrän että muistaminen on sinä asiana mistä viimeinen kirjoitus.
Yrjö:
Kauluksellisista pulloista ei kokemusta, tuskin tulekaan, kun ollaan harvoja painoventtiilin käytäjiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta