Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Akkuketjusaha

<< < (2/8) > >>

Majuri:
Aika Makitan näköinen vehje. Mulla on Makitan saha. ebaysta ostin 180€

Karabiilisti:
joo makitan kopio taitaa olla kyseessä.

Muttei "Makita" vaan aito Jonköping.

megaman:
Kärkkäinen ei mainitse makitan akuista mitään, en ainakaan huomannut. Varmaan johtuu siitä, että on vahva makita-myyjä suomessa. Tuontitukun sivuilla asia mainitaan.

https://www.tuontitukku.fi/tyokalut/moottorisaha-jonkoping-pro-e-li-ion-40v-akkumoottorisaha-makita-type-akuille/p/6438168107028/

Tuo voisi olla fiksu peli, kun puuilon tamforce palautui takas kauppaan, sylki teräketjuöljyt pihalle.

sam , 25.4.2023
"Mahtava peli.mutta vuotaa öljyä sikana.öljysäiliö muovirunkoon liimamalla muovin pala.näkee kun tehty öljyntäyttöaukosta. ja se korkkikin vuotaa.pitäisi öljysäiliö olla oma säiliö."

Ikävää toi vuotaminen. Mulla on toi jönkkärin polttismalli ja se kusee kaikki nesteet pihalle.  ;D

Karabiili voi kertoa, pysyykö ketjuöljyt sisällä, kun kokemusta kertyy.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri -  1.05.2023     kello on 17:50 ---Mulla on Makitan saha. ebaysta ostin 180€
--- Lainaus päättyy ---

Ottamatta kantaa juuri sinun Makitaan, vaan yleisesti.. eBaysta kun ostaa Makitan näköisen Makitan, niin mistä voi (ennalta) tietää että se on Makita eikä Jonköping, Robota, tms. Makitan vaatteissa.  ???

Majuri:
Kyllä mä oon sitä mieltä et Makita on. Takuuhan ei varmaan olis toiminut jos olisi hajonnut. Nyt on jo pari vuotta vanha.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View