Kirppis > Myydään

Uusi Primus 2490 lämmityspannu

(1/2) > >>

Caravan72:
Uusi/käyttämätön primuksen 2490 pannu.
Pannussa paikallaan termari,kipinäkärki ja mangeettiventtiili.
H.1000e+pk tai nouto
Kajaani
P.0503563115
Kuvia saa pyytämällä esim.s.postiin en saanu tähän liitettyä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Caravan72 - 27.04.2023     kello on 09:19 ---Uusi/käyttämätön primuksen 2490 pannu.
Pannussa paikallaan termari,kipinäkärki ja mangeettiventtiili.
H.1000e+pk tai nouto
Kajaani
P.0503563115
Kuvia saa pyytämällä esim.s.postiin en saanu tähän liitettyä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kuvan lisäys -laatikko viestin kirjoituksen yläpuolella syö meleko monenlaista kuvaformaattia  ;)

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.04.2023     kello on 10:58 ---Tuo kuvan lisäys -laatikko viestin kirjoituksen yläpuolella syö meleko monenlaista kuvaformaattia  ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---

Menee ihan off-topic:
Pitäiskös siinä laatikossa lukea jotain tuolla tavoin kuin tuossa kuvassa on?
Mulla on ainakin vain pelkkä harmaa laatikko, missään ei vihjettä että tiputtele kuvia tähän. Meni kauan ennen kuin sen älysi..  :(
Niin ja se laatikko ei syö .png -kuvia, jota Apple/Mac preferoi. Hmm, saiskohan siihen png:t toimimaan myöskin suoraan (?)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 27.04.2023     kello on 19:58 ---Niin ja se laatikko ei syö .png -kuvia, jota Apple/Mac preferoi.

--- Lainaus päättyy ---

Muuta omenas asetuksia.

Yrjö:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 27.04.2023     kello on 19:58 ---Pitäiskös siinä laatikossa lukea jotain tuolla tavoin kuin tuossa kuvassa on?
Mulla on ainakin vain pelkkä harmaa laatikko, missään ei vihjettä että tiputtele kuvia tähän. Meni kauan ennen kuin sen älysi..  :(

--- Lainaus päättyy ---
  Ei mulla lue mitään.
  Raahaamalla menee, hetken odotan hiiren nappi pohjassa. Avaan läppärillä puoliruutuun oikean kansion valmiiksi.
  Harvemmin lisään selaamalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View