Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Sznajder 100Ah Energy Plus - Vapaa-ajan akku (Motonet)

<< < (7/25) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.04.2023     kello on 14:28 ---Näin kerrotaan, mutta onko tuohon väitteeseen minkäänlaisia dokumentteja...?

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on niitä typeriä kansansatuja. Uskoneeko tarinapekka itsekään

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 27.04.2023     kello on 14:42 ---Itse olin aikanaan Fazer Vaaralassa leipäpuolella autom.asentajana, niin tuolla väännettiin ihan niillä samoilla koneilla, samoilla raaka-aineilla niin Oululaisen, Fazerin kuin Pirkankin tuotteita. Reseptiikassa oli kuulemma jotain ihan hienon hienoja eroja, mutta siis periaatteessa yli 99% tasan samaa tavaraa kuitenkin ^-^

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Ruisleipää ei voi tehdä monella reseptillä. Muuten se ei olisi ruisleipää.
Raski, ruisjauho, vesi, suola ja mahdollisesti hiiva.

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.04.2023     kello on 14:28 ---Näin kerrotaan, mutta onko tuohon väitteeseen minkäänlaisia dokumentteja...?

--- Lainaus päättyy ---
Tuskimpa meistä kukaan mitään dokumenttejä aikanaan ajatteli kun etiketöinti konetta uudelleen ohjelmoi, tai vaihtoi kirjasinpäätä. En ainakaan minä kun vaihdoin makkaralinjalla vauhdissa Pirkan Lidliin tai Rainbowhun. Tuskin oilsi alihankkija katsonut hyvällä. Nämä siis tosia.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Masa matkailija - 27.04.2023     kello on 15:17 ---Tuskimpa meistä kukaan mitään dokumenttejä aikanaan ajatteli kun etiketöinti konetta uudelleen ohjelmoi, tai vaihtoi kirjasinpäätä. En ainakaan minä kun vaihdoin makkaralinjalla vauhdissa Pirkan Lidliin tai Rainbowhun. Tuskin oilsi alihankkija katsonut hyvällä. Nämä siis tosia.
--- Lainaus päättyy ---
Voiko noita verrata laatumerkkeihin? Samaa "hinnat alkaen" tavaraa kaikki. Tuotettaisiinko Clas Ohlsonin ja Genelecin kaiuttimia liimamalla tuotantolinjan lopussa eri tarrat?
Laatutuotteella on arvonsa, se ei tule bulkkilinjalta.

K.E.V:
Leipomo ja makkaratuotteen hieman eri asia, hieman itsekritiikkiä. 🤣

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View