Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Matkailuauton (Ford Transit-alusta) ajoneuvotekniikan huolto PK-seudulla

(1/3) > >>

posilo:
Missäs olette huollattaneet matkailuautonne. Tarkoitan siis auto-/ajoneuvotekniikkaa - en "talotekniikkaa". Jarrut, moottori, kytkin, katsastustarkastus etc.... Jos vielä korjaamolla on kokemusta Ford Transit-tekniikan päälle rakennetuista "matkaladoista", niin aina parempi. Mielellään siis paikka, jossa uskaltaa tarvittaessa autoon teettää hieman muutakin kuin öljynvaihto.

Mautoilija:
Jos vanhempaa kalustoa, melkein mikä tahansa yleiskorjaamo. Uudemmille merkkihuolto. Aikaa varatessa kannattaa mainita että kyseessä on matkailuauto, mahtuuko nosturille.

Alan:
Itse olin tyytymätön Käyttöauton huoltoon Jyväskylässä ja siirryin käyttämään RS-huoltoa Tampereella. Hyvin hyvä ja asiakasta kuunteleva. https://rsh.fi/ Omistajalla oli silloin itsellään Transit-alustainen alkoviauto.

Jos kysyjällä sattuu asiaa Tampereelle olemaan.

posilo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.04.2023     kello on 13:48 ---Jos vanhempaa kalustoa, melkein mikä tahansa yleiskorjaamo. Uudemmille merkkihuolto. Aikaa varatessa kannattaa mainita että kyseessä on matkailuauto, mahtuuko nosturille.

--- Lainaus päättyy ---

No juuri tästä syystä EN vie sokkona minne hyvänsä vaan haen kokemuksia ja suosituksia. a) Yllättävän iso osa korjaamoista joko ei omista riittävän isoa nosturia (ja tuota kerro) tai suoraan ilmoittavat, etteivät huolla matkailuautoja. b) Autoa huoltaessa haluan luottaa siihen, että tiedetään mitä tehdään ja tuohon löytyy myös tarvittavat työkalut. Esim Transitin polttonesteen suodattimen vaihto oikein tehtynä on ihan oma humppansa ilmaustyökaluineen. Tulee hieman kalliiksi vaihdattaa ruiskupumppua jonkun huollon harjoittelun vuoksi. Kaiken lisäksi mahdoton todistaa mistä pumpun ennenaikainen vikaantuminen on johtunut.

posilo:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.04.2023     kello on 15:45 ---Itse olin tyytymätön Käyttöauton huoltoon Jyväskylässä ja siirryin käyttämään RS-huoltoa Tampereella. Hyvin hyvä ja asiakasta kuunteleva. https://rsh.fi/ Omistajalla oli silloin itsellään Transit-alustainen alkoviauto.

Jos kysyjällä sattuu asiaa Tampereelle olemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Varsin asiallisen oloinen paikka sivuista päätellen ja kun kerran merkkihuoltovaltuut us on, niin antaahan se uskottavuutta  ;D. Juuri jotain tuollaista huoltoa täältä PK-seudultakin etsin. Ei vaan vielä silmille ole hypännyt. Raskone tietty on varmasti tuttu näiden Ransiittien kanssa mutta palaute tuostakin on aika kirjavaa ja hinta sen mukainen, että keskittyvät ammattiliikenteesee n.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View