Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Primus sähkölämmitin ei toimi/ Raisio

(1/3) > >>

Lotta:
Löytyisikö Raisioon korjaajaa Primus sähkölämmitykselle? Kaasulla (2470) lämmittää, mutta sähköllä ei. On toiminut vielä lauantaina, mutta eilen aamulla oli kylmä vaunu pihassa. Ohjauskeskukseen syttyy molemmat valot sähkölämmityksen merkiksi.  Sarka Caravanin päästään vasta viikon päästä, ja sieltä jo sanottiin puhelimessa, että näitä ei voi korjata. Vapuksi piti lähteä reissuun, eli hätä on aikasta akuutti.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Lotta - 17.04.2023     kello on 09:43 ---Löytyisikö Raisioon korjaajaa Primus sähkölämmitykselle? Kaasulla (2470) lämmittää, mutta sähköllä ei. On toiminut vielä lauantaina, mutta eilen aamulla oli kylmä vaunu pihassa. Ohjauskeskukseen syttyy molemmat valot sähkölämmityksen merkiksi.  Sarka Caravanin päästään vasta viikon päästä, ja sieltä jo sanottiin puhelimessa, että näitä ei voi korjata. Vapuksi piti lähteä reissuun, eli hätä on aikasta akuutti.

--- Lainaus päättyy ---

Sähköpatruunassa pitäs olla ylikuumenemissuoja. Kokeile ensin kuitata se(ehkä musta nappi sähkökotelon pinnalla) toisinaaan saa voimakkaastikkin painaa jos lauennut. Rele vika sitten seuraavaksi tarkasteluun. Siihen pätevämpiä neuvojia palstalla useampiakin.

Lotta:
Moikka,

jotain nappia olen yrittänyt painaa, mutta se ei mitenkään jää pohjaan vaan palautuu. Muuta en osaa itse tehdä, eli tarvitsisin ensisijaisesti henkilön auttamaan paikan päälle :) .

K.E.V:
Toisella sivulla aloittaja kertoi että pumpun kuori lämpiää, eli oletan moottorin olevan pyörimätön. Kondensaattori vaihtoon. Löytyneekö Turun nurkalta ketään joka korjaisi.

Lotta:
Moikka, puhuin juuri yhden minulle vinkatun asiantuntijan kanssa puhelimessa ja hän kertoi, että kuori lämpeää vain siksi, koska kaasulämmitin on päällä. Hän oli sitä mieltä, että kannattaisi vaihtaa koko sähköpatruuna kiertovesipumppuine en. Hänellä ei tällä hetkellä ollut varastossa. Jos jollain on ja pääsee vaihtamaan, niin lämpimästi tervetuloa  :D !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View