Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Sähkön/Kaasun säästö.

<< < (2/3) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.04.2023     kello on 10:38 ---Sivulasit on kaksinkertaiset. Ja tuulilasissa ja ohjaamon sivulaseissa on paljeverhot. En mene kulkimen ulkopuolelle virittelemään lapsellisia loimia.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Jaahas, taas vanhan ajan provosointia.

Kaksinkertaiset ovat sivulasit vaan ei tuulilasi. Toki verhot löytyy, mutta siinäpähän tuhlaat energiaa, kun et viitsi hankkia peitettä. Mahtaako edes löytyä alkuperäisvarusteen a.

Mautoilija:
Paras sähkön/kaasun säästö on jättää matkailukapine liikuttamatta ja jatkaa nettiharrastusta kiinteässä asumuksessa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.04.2023     kello on 12:25 ---Jaahas, taas vanhan ajan provosointia.

Kaksinkertaiset ovat sivulasit vaan ei tuulilasi. Toki verhot löytyy, mutta siinäpähän tuhlaat energiaa, kun et viitsi hankkia peitettä. Mahtaako edes löytyä alkuperäisvarusteen a.

--- Lainaus päättyy ---

Auton mukana tuli tolokku loimi tuulilasiin. Kiinnityskoukut on sen verran ylhäällä, etten yllä laittaa kiinni.  :D

Alan:
^ Isossa takatallissasi kulkisi helposti alumiiniset tikkaat. Minulla ei ole koukkuja ylhäällä, mutta kieltämättä yltääkseen kiinnittämään tarranauha peiliin pitää olla 182 cm pitkä. Minä olen hiukan pitempi eli juuri ja juuri onnistuu, mutta kurottamaan joutuu.

Tuollainen toteutus. Sivulasin päällä ja takana on kouru peiton reunaa varten. Vai miksi sitä nyt sanotaan.

88k5:
Loimet (3 osaa) laitettu paikoilleen parissa minuutissa, pelkkä etulasi 30s. Ihan maasta käsin neppareihin yltää.. auto kun on enempi maatiemallia

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View