rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Milloin viimeksi annoit positiivista palautetta - Mihin/kenelle?  (Luettu 3312 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Monia pomoja miellyttää se, että hommat hoituu. Se ei ole mielistelyä.

Useimpia taas varsinainen mielistely v*tuttaa heti.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:31
  • Lempäälä
  Vein pojan pojan, Ikurin Vireen (Pate Mustajärven seura) kentälle, ekaa kertaa.
  Poikkesin myös munkkikahville. Sanoin ainoalle henkilökunnan jäsenelle: Oot osannu tehdä mun suuhun oikeinkin sopivia munkkeja. Sain vielä toisenkin, kun seuraava asiakas sai jostain syystä kahvin ja munkin--ilmaiseksi? Hän antoi munkin mulle, oli kuulemma sokerilakossa. Hänkin sai positiivistä palautetta. :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:35
Tänään parille asiakkaalle jotka eivät aloittaneet asiaansa ensimmäiseksi päätänsä aukomalla vaikka v käyrä oli varmasti korkealla  :-*

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:26
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Tänään Jyväs-Caravanille. Eilen huomasin, että markiisin etureunan kasetista oli toisesta päästä hävinnyt suojakuori. Satuin sopivasti ajamaan liikkeen ohi ja poikkesin kysymään ja näyttämään puuttuvaa osaa, että tulisi kerralla oikea. Ensin myyjä sanoi, että pitäisi löytyä kaksikin kpl. Valitettavasti ei löytynyt, mutta seuraavasta toiminnasta kiitos. Hän kysyi, mihin olen menossa.  Sanoin Kuopioon. Myyjä tuumasi, löytyisiköhän Bestiltä ja antoi lapun, jossa tarvittavat tiedot.